درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:47   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8194صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 دی 1392 - 10:36
انتشار شماره جدید «ماهنامه روابط عمومی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نودمین شماره «ماهنامه روابط عمومی» با پرونده اختصاصی با موضوع «آسیب شناسی آموزش رشته روابط عمومی در ایران» و گزارش ویژه ای به مناسبت درگذشت پروفسور کاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات ایران، منتشر شد.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نودمین شماره «ماهنامه روابط عمومی» با پرونده اختصاصی با موضوع «آسیب شناسی آموزش رشته روابط عمومی در ایران» و گزارش ویژه ای به مناسبت درگذشت پروفسور کاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات ایران، منتشر شد.


به گزارش شارا، در بخش اول «ماهنامه روابط عمومی» و پس از سرمقاله که به قلم جواد قاسمی مدیر مسئول ماهنامه با عنوان تلاش ها و خدمات ارزنده پروفسور معتمد نژاد در راه ارتقای دانش ارتباطات در ایران؛ به رشته تحریر درآمده است؛ یادداشت هایی از دکتر حسین پاکدهی، دکتر مسعود کوثری، دکتر یونس شکرخواه، دکتر محمد مهدی مهدی زاده، دکتر مهدی فرقانی و خسرو رفیعی به مناسبت درگذشت پدر علم ارتباطات ایران به چاپ رسیده است.


در ادامه این بخش؛ ماهنامه روابط عمومی مصاحبه ای از پروفسور معتمد نژاد را که سال گذشته انجام پدیرفته و طی آن استاد به بیان دیدگاه های خود در خصوص چگونگی شکل گیری مطبوعات حرفه ای در ایران و همچنین نقش دولت ها، روزنامه نگاران و نهادهای آموزشی در شکل گیری فضاهای رسانه ای در هر کشور پرداخته است را منتشر نموده است.
بخش دوم ماهنامه به پرونده «آسیب شناسی آموزش رشته روابط عمومی در ایران» اختصاص یافته است.


در این بخش عواملی همچون "دروس و سرفصل¬های ارائه شده، جزوات آموزشی، استادان شاغل در رشته روابط عمومی، کاربردی بودن مباحث و ارتباط آن با فضای صنعت و کسب کار، انگیزش در میان دانشجویان، کارگاه¬های آموزشی فعال جهت به روز رسانی و آموزش شاغلین در حرفه روابط عمومی و روزنامه نگاری، کیفیت کتاب¬های منتشر شده و ثبات در تدام و برقراری این رشته دانشگاهی" مورد واکاوی قرار گرفته است.


عناوین اصلی این پرونده شامل موارد زیر است:
- میزگرد با موضوع «آسیب شناسی آموزش رشته روابط عمومی در ایران» با حضور دکتر حسین افخمی، دکتر اسماعیل قدیمی، ابوالقاسم حکیمیان و خسرو رفیعی
- مصاحبه با دکتر احمد یحیایی ایله¬ای با عنوان: «کتاب های درسی کنونی از کارایی لازم برخوردار نیستند.»
- مصاحبه با دکتر رحمان سعیدی- مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی- با عنوان: «بررسی وضعیت کارشناسی ارشد رشته روابط عمومی»
- مصاحبه با دکتر حسن رستمی با عنوان: انگیزه¬ها در دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه دولتی بالاتراست.
- یادداشتی از مهرشاد کاکاسلطانی با عنوان: دانش علمی و مهارت تخصصی؛ دو اصل اساسی در آموزش روابط عمومی
- یادداشتی از عبدالصمد محمودی با عنوان: ناهمزمانی آموزش و حرفه روابط عمومی؛ مسئله این است
- یادداشتی از زهرا علی پور با عنوان: آموزش روابط عمومی در ایران؛ از علم تا عمل


بخش سوم ماهنامه روابط عمومی با موضوع شروع به کار مجدد برنامه رادیویی «هنر هشتم» آغاز می گردد. در این خصوص ماهنامه روابط عمومی مصاحبه¬ای با «علی اکبر خدابخش»¬ مدیر روابط عمومی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران در خصوص زمان و چگونگی اجرای برنامه یاد شده، ترتیب داده است.
دیگر عناوین این بخش عبارتند از:


- مصاحبه با «علی اکبر قاضی زاده» با عنوان: همسویی روابط عمومی ها و روزنامه نگاران؛ کلید دستیابی به جامعه مردم سالار
- سخنرانی دکتر غلامرضا خاکی در نشست انجمن روابط عمومی ایران با عنوان: مشی اصلی روابط عمومی ها؛ مدیریت اخلاق حرفه ای در سازمان به شیوه جوانمردان
- مقاله «حسن خسروی» با عنوان: چگونه ارتباطی قوی و پایدار با رسانه ها داشته باشیم؟
- مقاله مسعود مهرابی با عنوان: شناخت افکار عمومی زیربنای موفقیت روابط عمومی ها
- یادداشت علیرضا حسن زاده با عنوان: رسانه ها و واقعیت های اجتماعی
- مقاله جواد آزادی با عنوان: روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی؛ ترکیبی متوازن در راستای برقراری ارتباطات اثربخش
- بیانیه حقوق و وظایف روزنامه نگاران/ ترجمه یاسین خدامرادی
-یادداشت اسعد فرهادی با عنوان: رسانه های ملی و محلی؛ ضرورت تخصص گرایی، پایان دوران گلوله جادویی
- یادداشت مریم روستایی با عنوان: روابط عمومی کارآمد؛ اطلاع رسانی یا اطلاع یابی
-مقاله یونس نوری با عنوان: رسانه های اجتماعی؛ قلب تپنده مدیریت ارتباط با مشتری
-معرفی کتاب «نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی» نوشته دکتر سید محمد مهدی زاده/ توسط عادل میرشاهی
علاقه مندان می توانند جهت دریافت شماره نود ماهنامه روابط عمومی و یا اشتراک ماهنامه، با شماره تلفن 1 - 22926770 تماس حاصل نمایند.


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد