درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8187صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 دی 1392 - 17:01
با ما باشید تا متحول شوید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی به ظاهر واژهء روشنی است ، اما اغلب در هنگام تعریف آن، چالش های بزرگی به میان می آید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی به ظاهر واژهء روشنی است ، اما اغلب در هنگام تعریف آن، چالش های بزرگی به میان می آید.


برقراری ارتبط با مخاطبان برای ایجاد تعامل با آنها، شاید تعریف کوتاهی از روابط عمومی باشد . اما همین که در سال های اخیر واژه علم در کنار روابط عمومی قرار گرفته است، نشان می دهد که تعاریف چند کلمه ای، هرگز نمی تواند حق مطلب را ادعا کند. روابط عمومی در جهان امروز، یک علم است و خاصیت علوم هم نامحدودی و توسعه پذیری است.

هر مجموعه ای که با همکاری تعدادی از افراد به تولید یا ارائه خدمات اشتغال دارد، به طور طبیعی به جامعه خدمت می رساند و جمعیت را بهره مند می سازد.

اگر مخاطبان این مجموعه ها با آن آشنایی نداشته باشند و ساز و کار آن را نشناسند و نتوانند نظرات تعاملی خود را به آن مجموعه منتقل کنند ، کمبود روابط عمومی به معنای صحیح اش نمایان می شود.

روابط عمومی ها موظفند رسانه هایی را تعریف کنند و به شیوه هایی مناسب با مخاطبان به گفت و گو بنشینند و در قالب ارائه گزارش هایی از عملکرد و نحوی خدمت رسانی، مجموعه خود را به مخاطبان معرفی کنند. روابط عمومی ها موظفند تعامل و گفت و شنودی همیشگی با مخاطبان برقرار سازند و نظرات انها در مورد کم و کیف خدماتی که ارائه می دهند جویا شوند و به بخش های مقتضی انتقال دهند. روابط عمومی ها موظفند که همچون پلی در میان خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان قرار گیرند و در رهگذر تعامل با مشتری، در توسعه و رونق کسب و کار مجموعه خود نقش افرینی کنند.

سرویس ارتباطات در سایت خبری – تحلیلی پارسینه به این دلیل راه اندازی شده است که خبرهای مرتبط با حوزه روابط عمومی را انعکاس دهد و در این رهگذر، در توسعه و گسترش علم و روابط عمومی بکوشد. در این سرویس، به تمامی مباحث مرتبط با حوزه روابط عمومی پرداخته خواهد شد و از آنجا که تبلیغات بخشی جدا نشدنی از علم روابط عمومی است، به این موضوع به طور مبسوط پرداخته خواهد شد.

روابط عمومی برتر، با توجه به کم و کیف فعالیت هایشان، هر ماه در این سرویس معرفی خواهند شد. تبلیغات برتر نیز در مدیاهای مختلف، اعم از تلوزیونی، محیطی و ...به طور ماهانه به بحث و بررسی گذاشته خواهند شد و معرفی می گردند.


این، گام نخست است. فعالان و علاقه مندان حوزه روابط عمومی و تبلیغات در دمیدن به این شعله آرام، ما را یاری خواهند کرد.

 

http://www.parsine.com/fa/news/175061

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد