درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:30   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8174صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 6 دی 1392 - 21:40
رشد چشمگیر آثار در بخش روابط عمومی الکترونیک در جشنواره روابط عمومی های برتر
مجید نوش زاده مدیر اجرایی جشنواره روابط عمومی های برتر ایران از رشد چشمگیر آثار روابط عمومی های شرکت کننده در بخش رقابتی روابط عمومی الکترونیک خبر داد. به گزارش خبرنگار شارا، مجید نوش زاده ضمن بیان این مطلب افزود: در یازدهمین جشنواره شاهد حضور بیش از 150 سازمان و نهاد دولتی و غیردولتی در دو بخش ملی و استانی هستیم و تاکنون بیش از دو هزار و سیصد اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجید نوش زاده مدیر اجرایی جشنواره روابط عمومی های برتر ایران از رشد چشمگیر آثار روابط عمومی های شرکت کننده در بخش رقابتی روابط عمومی الکترونیک خبر داد.


به گزارش خبرنگار شارا، مجید نوش زاده ضمن بیان این مطلب افزود: در یازدهمین جشنواره شاهد حضور بیش از 150 سازمان و نهاد دولتی و غیردولتی در دو بخش ملی و استانی هستیم و تاکنون بیش از دو هزار و سیصد اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.


نوش زاده بیشترین آثار ارسالی از سوی روابط عمومی ها را مربوط به بخش های انتشارات، تبلیغات، ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی الکترونیک دانست و خاطرنشان ساخت: رشد رو به تزاید آثار ارسالی به ویژه در بخش روابط عمومی الکترونیک گویای این مطلب است که حرکت روابط عمومی ها به سوی استفاده از فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی رشد چشمگیری داشته و نشان دهنده قرابت و نزدیکی مجموعه سازمان ها و نهادهای فعال کشور به سوی تحقق دولت الکترونیک است.


مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور با بیان این که نحوه ارسال آثار نسبت به سال گذشته در قالب و فرم بندی های مرتب تری بوده است اظهار داشت: عدم تفکیک آثار و نحوه ارسال هنوز موضوعی قابل بحث و اعتناست که روابط عمومی ها باید اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد