درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8158صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 27 فروردین 1401 - 13:01
پنج استراتژی برای انگیزه دادن به کارمندان
برای حفظ کارمندان خوبتان یا انگیزه دادن به آنها، اگرچه پاداش دادن مساله مهمی است، اما ارتباط داشتن با آنها کلیدی‌تر است. ایجاد ارتباط منظم و پیوسته بین مدیریت و کارمندان و همچنین در میان اعضا، به خصوص در شرکت‌هایی که علاوه بر کارمندان معمولی، کارمندان مجازی نیز دارند، امری ضروری است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای حفظ کارمندان خوبتان یا انگیزه دادن به آنها، اگرچه پاداش دادن مساله مهمی است، اما ارتباط داشتن با آنها کلیدی‌تر است. ایجاد ارتباط منظم و پیوسته بین مدیریت و کارمندان و همچنین در میان اعضا، به خصوص در شرکت‌هایی که علاوه بر کارمندان معمولی، کارمندان مجازی نیز دارند، امری ضروری است

.

شرکت Study Point ارائه دهنده خدمات آموزشی است، در بوستون و لس آنجلس شعبه دارد و نیمی از کارمندانش به صورت مجازی و در خانه کار می‌کنند. نرخ بازگشت فروش در میان کارمندان با بیش از یک سال سابقه، تنها یک درصد است. همچنین میزان خدمات به مشتری سه برابر بزرگترین رقیب این شرکت 12 ساله است. شرکت Study Point ایجاد ارتباط بین کارمندان را کلید موفقیت خود می‌داند. به همین منظور، پنج استراتژی را که این شرکت برای انگیزه دادن به کارمندان خود به کار گرفته می‌توان معرفی کرد:

 

1) کار خود را به هدف بالاتری متصل کنید

شرکت Study Point به صورت انتفاعی فعالیت می‌کند و ماموریت اجتماعی آن فروش خدمات آموزشی به نوجوانان برای ورود به دانشگاه است. کار کردن برای سازمانی که خدمات خوب ارائه می‌کند، به کارمندان شرکت احساس خوشایندی می‌دهد. این مساله برای ایجاد انگیزه می‌تواند نقطه شروع خوبی باشد. در واقع هدف بالاتر شرکت، افزایش انگیزه در میان کارمندان است.

 

2) روزانه زمانی را به ایجاد ارتباطات اختصاص دهید

کارمندان مجازی که نیمی از کل کارمندان شرکت را تشکیل می‌دهند، نسبت به همکارانی که در محل شرکت کار می‌کنند، بیشتر احساس می‌کنند از محیط کار دورند و به حال خودشان رها شده‌اند. شرکت Study Point برای حفظ ارتباط با همه این کارمندان، شرایطی را به وجود آورده که هر یک روز در میان همه کارمندان، در هر جایی که باشند، باید در یک کنفرانس تلفنی با اعضای تیم خود شرکت کنند. این کنفرانس چهار روز در هفته برگزار می‌شود و هر یک 15 دقیقه طول می‌کشد. در طول این گفت‌و‌گو اعضای تیم در مورد موفقیت‌های خود و همچنین اهداف فروش خود برای آن روز یا ماهی که در پیش دارند، صحبت می‌کنند.

این گفت‌وگوها هزینه زیادی برای شرکت دارند، اما باعث می‌شوند کارمندان در مورد کارشان هیجان زده باشند و ارتباط شان را با یکدیگر حفظ کنند. همچنین علاوه بر شنیدن توصیه‌های سرپرستان خود، از نظرات همکاران شان نیز به طور روزانه آگاه می‌شوند.

 

3) هوای هم را داشته باشید

این سیستم گروهی دوستی محور، کارمندان را طوری با هم آشنا می‌کند که می‌توانند هنگام تعطیلات، مشغله زیاد یا بیماری جانشین یکدیگر شوند و یکی از آنها کار دیگری را به صورت موقت انجام دهد. به علاوه، حق‌العملی که هر گروه دریافت می‌کند، تا حدی بر میزان خدمات‌دهی آن گروه به مشتریان خود بستگی دارد. اگر میزان رضایت مشتری از گروهی پایین باشد، بر کارگروه‌های دیگر اثر می‌گذارد. این گروه‌های دوستی نه تنها حس پاسخگویی نسبت به شرکت ایجاد می‌کنند، بلکه مسوولیت‌پذیری در میان همکاران را نیز بالا می‌برند. همچنین این کار لایه‌بندی‌های مدیریتی را نیز از بین می‌برد؛ چرا که کارمندان خودشان بر کار خود و دیگران نظارت می‌کنند.

 

4) گزارش سوابق کاری را نگه دارید

شرکت Study Point گزارش اعداد و ارقام فروش خود را منتشر می‌کند تا همه کارمندان بتوانند آن را ببینند. هر یک از کارمندان می‌تواند از میزان رضایت مشتری همکار خود و پیشرفت فردی، گروهی یا حرکت وی در راستای اهداف شرکت آگاه شود. در این صورت، دقیقا مشخص می‌شود که چه کسی اهداف شرکت را مورد توجه قرار می‌دهد و چه کسی این کار را نمی‌کند.

کسانی که کم‌کاری می‌کنند، این سیستم را دوست ندارند. اما باید گفت این سیستم اهداف مهمی را دنبال می‌کند: کسانی که فروش کمی را به ثبت رسانده‌اند به رقابت وا می‌دارد، کسانی که کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند شناسایی می‌کند و کسانی را که گزارش فروش موفقی داشته‌اند، وادار می‌کند به افراد ضعیف‌تر کمک کنند.

 

5) آموزش دادن را تقویت کنید

شرکت Study Point در بخشی از برنامه آموزشی خود، از گزارش فروش فصلی استفاده می‌کند تا کسانی را که به آموزش بیشتری نیاز دارند، شناسایی کند و این برنامه را «نقش ممتد» نامیده است. کارمندانی که گزارش فروش بهتری ارائه می‌کنند، حق‌العمل بیشتری نیز دریافت می‌کنند. اما از آنجایی که شرکت مدیران بسیار کمی دارد، فضای زیادی برای ارتقای شغلی آنها وجود ندارد. بنابراین برای کارمندانی که بیش از 5 سال سابقه کار دارند، برنامه مذکور فرصتی است که علاوه بر رسیدن به کار بازاریابی خود، می‌توانند تلاش جدیدی را به عنوان مربی و آموزش دهنده به دیگر افراد آغاز کنند و حقوق این کار را نیز دریافت کنند.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد