درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8127صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 30 فروردین 1401 - 12:45
اصول تبلیغات گوبلز
فعالان رسانه‌ای باید همگی باهوش بوده و به همه منابعی که روشنفکران جامعه به آن‌ها اظهار علاقه می‌کنند، تسلط داشته باشند. فعالان رسانه‌ای باید شناخت درستی از افکار عمومی و اتفاقاتی که مردم به آن‌ها حساسیت نشان می‌دهند، داشته باشند.
  

۱- فعالان رسانه‌ای باید همگی باهوش بوده و به همه منابعی که روشنفکران جامعه به آن‌ها اظهار علاقه می‌کنند، تسلط داشته باشند. فعالان رسانه‌ای باید شناخت درستی از افکار عمومی و اتفاقاتی که مردم به آن‌ها حساسیت نشان می‌دهند، داشته باشند.


۲- سیاست‌های کلان تبلیغاتی و رسانه‌ای در یک کشور باید از سوی یک منبع برنامه ریزی و اداره شود.
الف: همه راهنمایی و خط دهی‌ها باید توسط نهاد برنامه ریزی و هدایت صورت پذیرد.
ب: باید مدیران رسانه‌ای کشور مرتباً توجیه شده و روحیه آن‌ها در بالا‌ترین سطح حفظ شود.
ج: هر نهادی در کشور که فعالیت‌هایش به نحوی جنبه تبلیغی داشته باشد، باید تابع سیاست‌های واحد تبلیغاتی کشور باشد.


۳- در برنامه ریزی تمام فعالایتهای کشوری باید جنبه‌های تبلیغاتی کار در نظر گرفته شود.


۴- تبلیغاتی موفق است که بتواند سیاست‌ها و اعمال دشمن را متاثر سازد.
الف: همه اطلاعاتی که ممکن است مورد استفاده دشمن قرار گیرد، باید در طرح ریزی نهایی تبلیغات با دقت حذف شوند.
ب: هدف عمده تبلیغات باید واداشتن دشمن به نتیجه گیری مطلوبی باشد که مورد علاقه ما است.
ج: باید با افشای برخی اطلاعات کسب شده در خصوص دشمن از سوی رسانه‌های خودی، به آن‌ها بفهمانیم که اطلاعات ارائه شده از سوی ما موثق است تا آن‌ها مجبور شوند رسانه‌های مارا جدی‌تر گرفته و به محتوای آن توجه ویژه‌ای بکنند.
د: اگر اطلاعاتی در خصوص عملیات دشمن کسب کرده‌ایم باید مراقبت کامل کنیم که از این اطلاع ما کوچک‌ترین بویی نبرد، ضمن اینکه خود را برای بهره برداری کامل از نتایج عملیات آماده می‌نمائیم.


۵- همه اطلاعات غیر محرمانه و سوخته از نظر اطلاعاتی باید دراختیار طراحان تبلیغاتی قرار گیرند تا از آن‌ها خوراک مناسبی برای رسانه‌های خودی درست کنند.


۶- با شناخت دقیق مخاطبان باید قبل از شروع تبلیغات، علائق آن‌ها شناسایی شده و اطلاعات به نحوی ارائه شوند تا مورد توجه و علاقه شنوندگان قرار گیرند.


۷- وظیفه دستگاه‌های رسانه‌ای، پخش گزارش‌هایی بر مبنای صحت و سقم آن‌ها نیست. تاثیرات نهایی هر گونه تبلیغاتی نشان دهنده و معیار قضاوت برای پخش آن گزارش و یا خبر است. به عبارتی اگر خبر و گزارش دروغی نیز باعث افزایش روحیه مردم شود، پخش آن ایرادی ندارد.


۸- فعالیت های تبلیغاتی دشمن باید به دقت بررسی شود. این بررسی در سه بخش اصلی انجام می‌گیرد: محتوای تبلیغات، هدف و نهایتاً میزان تاثیراتی که بر مردم ما می‌گذارد. بر مبنای نتایج چنین بررسی‌هایی است که باید برخی از فعالیتهای تبلیغاتی دشمن، نادیده گرفته شده و برای بقیه بسته به قدرت ومیزان تاثیر گذاری آن‌ها، ضد تبلیغات مناسبی طراحی و اجرا گردد.


۹- محتوای اخباری که از رسانه‌های خودی پخش می‌شوند، باید از نظر اعتبار، میزان وجود اطلاعات طبقه بندی شده و نهایتاً اهدافی که از پخش چنین محتوایی مورد نظر است باید به دقت بررسی گردند. گزارش‌های ارسالی باید ترکیب مناسبی از عناصر بالا باشند تا دشمن به آن‌ها اعتناء کند.


۱۰- از محتوای برنامه‌هایی که دشمن بر روی آنتن فرستاده، وسیله مناسبی برای طراحی و اجرای برنامه‌هایی تبلیغاتی برای بی‌اعتبار کردن دشمن است. با انتخاب گزینشی از برنامه‌های تبلیغاتی دشمن می‌توان از آن‌ها در تحقق اهداف تبلیغاتی خودی استفاده کرد.


۱۱- نکته مهم در فن تبلیغاتی سیاسی بر ضد دشمن و شکستن روحیه آن‌ها، استفاده مناسبی از اخبار راست و دروغ است. امتزاج مناسب این دو باعث خواهد شد تا با مرجع قراردادن اخبار درست که وقوع آن‌ها بر همگان مسلم شده، مقداری اخبار دروغ را به دشمن قبولاند و برنامه‌های جنگی آن‌ها را متوقف و یا دچار بحران و سردرگمی نمود.


۱۲- نقل قول از سیاستمدارانی که صاحب شخصیت و پرستیژ هستند، می‌تواند موفقیت کارزارهای تبلیغاتی را تسهیل کند.


۱۳- تبلیغات سیاسی باید به دقت زمان بندی شود:
الف: اخبار رسانه‌های خودی در خصوص موضوع معینی باید قبل از گزارش‌های رقبا به نظر مخاطبان هدف برسد.
ب: فعالیت های تبلیغاتی باید در زمان کاملاً معین و مناسبی آغاز گردد.
ج: اخبار و گزارش‌ها هر چقدر هم که مهم باشند باید فقط به تعداد دفعاتی که برای آن خبر مناسب است، تکرار گردد. تکرار نامناسب اخبار، نه تنها تاثیر گذاری آن را کم بلکه به نوعی ضد تبلیغ تبدیل می‌گردد.


۱۴- در امر تبلیغات باید برای حوادث و شخصیت‌های خودی و دشمن از القاب و اسامی مستعار مناسبی استفاده نمود. نظیر: نامیدن خلبانان خودی: عقابان تیز پرواز و خلبان دشمن: خفاشان شب کور. سیاستمداران و رهبران دشمن نیز باید با القاب مناسبی که هیمنه و اهمیت آن‌ها را در نظر سربازان خودی بشکند یاد باید کرد.
الف: این گونه نامگذاری‌ها باید مستمر و مسبوق به سابقه باشد. استفاده از اسامی تاریخی که یاد آور پیروزی‌های بزرگ گذشته باشد، کمک مهمی در این راستا است.
ب: استفاده از پس زمینه‌های تاریخی و فلسفی نباید آنقدر پیچیده و بغرنج باشند که مردم عادی از درک آن‌ها درمانده شوند.
ج: تبلیغات باید در زمان‌های معینی با استفاده از قالب‌های مشخصی تکرار شوند. یاد آوری پیروزی‌های گذشته در سالگرد آن‌ها موقعیت مناسبی را برای ارتقاء روحیه جنگجویان فراهم می‌کند.
د: تاثیرات همه فعالیت های تبلیغاتی باید به صورتی پیوسته ارزیابی شوند. شاخص‌های موفقیت در کارزارهای تبلیغاتی باید تعریف و علل ناکامی‌ها معین و در رفع آن‌ها کوشش باید گردد.


۱۵- در تبلیغات خانگی باید تمام کوشش‌های دشمن برای ایجاد امیدهای کاذب در مردم نقش بر آب گردد.
پیروزی و موفقیت موضوعی است که ما باید در مورد نحوه حصول به آن تصمیم بگیریم نه اینکه آن‌ها) دشمن (معیارهای موفقیت‌های ما را تعیین کند.


۱۶- تبلیغات داخلی باید مقدار معین و قابل هضمی از نگرانی از شکست را در بین مردم ایجاد کند.
الف: مردم باید بدانند که در صورت شکست چه مصائبی را باید تحمل کنند
ب: رسانه‌ها باید نگرانی‌هایی جنبی مبارزه را در چشم مردم کم ارزش نشان دهند. ترس از کمبود مواد غذایی و سایر خدمات اجتماعی باید با حداقل برسد.


۱۷- تبلیغات داخلی باید همه تاثیرات ناامیدی را به حداقل برساند.
الف: رسانه‌ها باید بدانند که سرخوردگی و نا‌امیدی امری غیر قابل اجتناب در هر مبارزه طولانی است. همه برنامه ریزی‌ها باید بر اساس وجود چنین فضا و مبارزه با عواقب آن باید صورت پذیرد.


۱۸- خوی وحشی و تجاوز کارانه دشمن به عنوان خصلتی غیر قابل بر گشت و اصلاح ناپذیر باید تبلیغ گردد.


۱۹- نباید برای کارهای تبلیغی، نتایج سریعی را انتظار داشت. جزئیات کارزارهای تبلیغاتی باید متناسب با تحولاتی که روی می‌دهند، تنظیم و تعدیل شوند.


کلمات قصار گوبلز
۱- دروغ‌هایی که از رسانه‌ها پخش می‌شوند، باید تا حد امکان بزرگ باشند. در این صورت مردم قسمتی از آن را باور خواهند کرد.
۲- جوهره اصلی تبلیغات این است که مردم چنان صمیمانه و از روی علاقه به موضوع جذب بشوند که تسلیم آن شده و اساساً در فکر ترکش نباشند.


منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد