درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 بهمن 1401 - 11:16   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص

  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حکایت روابط‌عمومی‌ها، سنگ زیرین آسیا/ مگر اسباب بزرگی همه آماده شود
  نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که مردم خبر زده شده‌اند!
  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص
  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند
  معتبرترین برندهای سال 2022
  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ
  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد
  هوش‌ مصنوعی هشت سیگنال‌‌‌ مشکوک از ستاره‌ها کشف کرد
  بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8126صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 5 دی 1392 - 13:21
مردم می پرسند چرا آن کار را انجام دادم: از مشاور حرفه ای روابط عمومی
نویسنده: تام دسبوروگ - صرف بیش از دو سال برای یافتن راهکارهای مالی در خدمات کمپین ها برای روابط عمومی باعث شد که در این حوزه از فعالیتم به شدت قوی شوم و منافعی را برای مصرف کنندگان فراهم کنم. در واقع، درک من از این صنعت به حدی رسیده است که، در اوایل سال جاری، ناگهان تصمیم گرفتم که سفر خودم را برای تبدیل شدن به یک مشاور مالی شروع کنم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای تام دسبروگ که یک «پی آر من» است، «خدمات مالی» به معنای «حساب جاری» است. در حال حاضر وی می خواهد به مشاوری تمام عیار تبدیل شود. او داستان خود را در جایگاه یک مشاور حرفه ای از اینجا شروع می کند...

«قبل از اینکه مسئولیت فعلی ام را در شرکت رسانه ای MRM تقبل کنم؛ دانش و درک من از بخش مالی به عملکرد حساب جاری و بیمه تلفن همراهم ختم می شد.

اما صرف بیش از دو سال برای یافتن راهکارهای مالی در خدمات کمپین ها برای روابط عمومی باعث شد که در این حوزه از فعالیتم به شدت قوی شوم و منافعی را برای مصرف کنندگان فراهم کنم.

در واقع، درک من از این صنعت به حدی رسیده است که، در اوایل سال جاری، ناگهان تصمیم گرفتم که سفر خودم را برای تبدیل شدن به یک مشاور مالی شروع کنم.

از آنجا که شانس به من رو کرده است، می توانم در دانشکده مشاوره مالی، که ارائه دهنده آموزش های تخصصی توسط «گروه سیسیم بانکهال» می باشد، حضور داشته باشم.

بعد از صحبت های طولانی با یکی از مشاوران استخدام و یکی از دانشجویان پیشینم، تصمیم خودم را برای پیوستن به این گروه گرفتم، چراکه به نظر می رسید این سازمان برای رسیدن من به خواسته هایم ایده آل است.

چند ماه به سرعت سپری شد و کمتر از چهار هفته به اولین امتحانم برای دریافت دیپلم موسسه در برنامه ریزی مالی- خدمات مالیR01، مقررات و اخلاق باقی مانده است.

آیا عصبی ام؟ خوب، بله، کمی، اما من فکر می کنم که طبیعی است وقتی شما ساعاتی را صرف مطالعه و آموختن مواد جدید برای آن می کنید و باید تمام آن دانش را در زمان محدود امتحان، ارائه دهید، عصبی باشید.

من می دانم که با گذر از این موقعیت عصبیتم به پایان خواهد رسید. هر شب سه شنبه، من در یک کلاس درس مجازی همراه با بیشتر از 20 دانش آموز دیگر شرکت می کنم، جایی در دانکن، مربی ما از طریق برنامه ای ساختارمند برنامه آموزش را با ما اجرا می کند. و دقیقا مثل کلاس های چهره به چهره، آخر هفته من در خارج از کلاس می گذرد.

به عنوان یک گروه، ما چیز هایی را می آموزیم که در آنها احساس ضعف می کنیم یا در موردشان مطمئن نیستیم و می خواهیم از طریق مثال های عملی به شرح و درک آنچه یاد می گیریم، کمک کنیم.

برای اولین بار، من احساس می کنم آمده ام از عهده همه چیزهایی که به من سپرده شود، برآیم.

افراد می پرسند چرا در زمانی که تغییرات بزرگ نظارتی در خدمات مالی اتفاق افتاده است، تصمیم گرفتم زندگی کاری خودم را به این سو بکشانم.

می توانم بگویم که من احساس کردم که امروزه دسترسی به مشاوره حرفه ای مالی برای مصرف کنندگان مالی، از بیشترین اهمیت برخوردار است.

من لذت می برم و افتخار می کنم که می توانم در ساخت تفاوت های مثبت در زندگی افراد دیگر کمک کنم. دانستن اینکه من می توانم شغلی ایجاد کنم، باعث ارزش آفرینی می شود.»

تام دسبروگ در مورد سفر خود از روابط عمومی به پانسیون مجله مشاوره حرفه ای در ماه های آینده خواهد نوشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشکده مشاوره مالی سر بزنید:

http://www.thefaschool.co.uk/Pages/Home.aspx
منبع: http://www.ifaonline.co.uk/ifaonline/feature/2320246/-people-question-why-ive-done-it-from-pr-to-professional-adviser
مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


  بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند


  روزنامه خراسان: بازگشت اینستاگرام؛ شاید هرگز!


  هوش‌ مصنوعی هشت سیگنال‌‌‌ مشکوک از ستاره‌ها کشف کرد


  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند


  معتبرترین برندهای سال 2022


  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!


  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ


  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد