درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:57   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8124صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 5 دی 1392 - 13:09
ضرورت یکپارچه کردن واحدهای روابط عمومی
احساس نیاز به اطلاعات بیشتر در بین مشتریان سازمان ها با توسعه و انفجار اطلاعات محیطی از طریق اینترنت ضرورت تغییر روش ارتباطی با مشتریان را برای روابط عمومی الزامی کرده است. محور فعالیت های روابط عمومی با عنوان روابط عمومی اطلاع مدار شکل گرفته است، نوعی از روابط عمومی که بایستی اطلاع یابی، اطلاع رسانی و اطلاع شناسی را در هر فعالیتی عملیاتی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسن نبیان رییس روابط عمومی مجتمع مس شهربابک-  روابط عمومی مجتمع مس شهربابک در نظر دارد با دیدی نو و تأکید بر شعار دوستی با همه و دشمنی با هیچ کس، روابط بین واحد های روابط عمومی را تا حدی ارتقاء دهد که بدون هیچ گونه تعصب به سمت سویی نو و دیدگاهی فراتر از آنچه تاکنون بوده است پیش رود و کشورها یا سازمان ها بتوانند بر مبنای آن در کنار یکدیگر بدون ترس و واهمه ای از یکدیگر بنشینند و گفتگو کنند که این در یک بازی برد،برد به نفع تمام شرکت ها، سازمان ها، ادارات و نهادها و در دید وسیع تر کشورها می باشد.

روابط عمومی مجتمع مس شهربابک بر این باور است که تا این مهم تحقق نیابد انجمن جهانی روابط عمومی نمیتواند بخوبی فعالیت داشته باشد یا در مبادلات اقتصادی و سیاسی... نقشی تأثیرگذار داشته باشد. با الهام از کتاب ما مسلمانان، قرآن مجید، و بر اساس آیه شریفه(و ان لیس الانسان الا ما سعی ) بر این باوریم که با کوشش جدی و فعال در حوزه جهانی، بدون تعصب و با تأکید بر عقل گرایی و درست اندیشیدن که منجر به مثبت گرایی شود، انجمن جهانی روابط عمومی بتوانند اولا انسانی اندیشمند فارغ از هر گونه ملیت یا مذهب بسازد و در وهله دوم شرکت ها، سازمان ها و ... بتوانند بر اساس این فدانسیون بهتر و فعالتر حرکت کنند تا به نفع همه آنها باشد.


روابط عمومی و اطلاع رسانی
قرن بیستم، قرن ارتباطات و قرن بیست یکم، عصر اطلاعات است و ما در آستانه عصر اطلاعات قرار گرفته ایم از این رو شناخت شبکه های اطلاعاتی، ایجاد بانک های اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات امری ضروری برای هر گونه برنامه ریزی و تصمیم گیری است لذا کارگزار روابط عمومی باید عمده ترین ویژگی های اطلاعات گردآوری شده از بین انبوه اطلاعات را به شرح زیر بداند:
-        اطلاعات ضروری و با اهمیت باشد .
-        تازه، جدید و سازمان یافته باشد.
-        با منافع، سلایق و مسایل مخاطبان مرتبط یا دارای حداقل تضاد باشد .
 
دنیایی که تبدیل به خانواده جهان شده است
زندگی در دنیای ارتباطات به این معناست که:
امور زندگی مردم در ارتباط بیشتری با همدیگر قرار گرفته است
ابزار ارتباطی زیر ساخت دیگر تکنولوژی ها و توسعه ها است
و امکانات ارتباطی، سهولت بیشتری را برای برقراری ارتباطات انسان ها مهیا کرده است.


دهکده جهانی قرن بیستم در قرن بیست یکم به دهکده اطلاعاتی بدل خواهد شد و اهمیت اطلاعات هر روز افزون تر و بر ارزش آن به عنوان ثروت و قدرت افزون خواهد شد. اطلاعات به صورت روز افزون در برابر جهان گسترش یافته است و اهمیت و ضرورت اطلاعات بیشتر احساس می شود پس باید بفهمیم در برقراری ارتباط بدون اطلاعات انسان کوری بیش نیستیم . وقتی که اطلاعات ناقص باشد ارتباط ناقص است. ضرورت بهره مندی جامعه از اطلاعات در دنیای امروز، ما را وا می دارد تا روابط عمومی نوین طراحی کنیم و این روابط عمومی را یک روابط عمومی اطلاع مدار بدانیم و بنامیم زیرا آنچه تاکنون از روابط عمومی می دانستیم، نمایش روابط عمومی ابتدایی یا مسایل ابتدایی روابط عمومی بوده است اما در دنیایی که همه چیز آن به سرعت کهنه می شود با اطلاعات تازه تر همه چیز هر لحظه نو می شود، روابط عمومی باید از عملکرد و شکل اولیه و سنتی خارج شود و ضرورت های زمانه ای را که در آن زندگی می کند درک کند.


روابط عمومی و نقش آن در رساندن اطلاعات
احساس نیاز به اطلاعات بیشتر در بین مشتریان سازمان ها با توسعه و انفجار اطلاعات محیطی از طریق اینترنت ضرورت تغییر روش ارتباطی با مشتریان را برای روابط عمومی الزامی کرده است. محور فعالیت های روابط عمومی با عنوان روابط عمومی اطلاع مدار شکل گرفته است، نوعی از روابط عمومی که بایستی اطلاع یابی، اطلاع رسانی و اطلاع شناسی را در هر فعالیتی عملیاتی کند. روابط عمومی ها تهیه و تولید اطلاعات را برعهده دارند و این امر به شکلی محقق می شود که همگونی و همسانی شکل گیرد و ما ترس از این که اطلاعات را در اختیار واحدی دیگر بگذاریم نداشته باشیم. بعد از تهیه و تولید اطلاعات، تنظیم و تدوین آنها بر عهده روابط عمومی ها می باشد که تجزیه تحلیل اطلاعات و تعیین اولویت اطلاعات در این چهار چوب نقشی موثر دارد و همچنین توزیع اطلاعات که در روابط عمومی ها انجام خواهد شد بر اساس سرعت سهولت، کیفیت ارزش و حجم آنها می باشد. همچنان که به نکته کلیدی روابط عمومی اشاره شده است اطلاع رسانی باید کار حرفه ای این سازمان در سطح گسترده جهانی قرار بگیرد و هدایت رفتار انسانی و روشن شدن افکار عمومی مورد توجه این واحد باشد بنا به آنچه که ما سعی و تلاش داریم، نیرنگ، نادرستی و یا سانسور اخبار در شکل گیری افکار عمومی مثبت و عمل گرایی مثبت تأثیری نخواهد داشت بلکه افکار منفی را تولید نموده و اعتبار انجمن جهانی روابط عمومی را خدشه دار خواهد نمود.


در پایان عصر اینترنت می باشد و اهداف روابط عمومی استفاده از سرویس های الکترونیک برای ارتباط با مشتریان و مخاطب می باشد که این راستا نباید فراموش شود:
1- مخاطبان ما در رابطه با رسانه های الکترونیک بنوعی جدید در حال شکل گیری می باشد.
2- روابط عمومی با سرعتی مضاعف در حال تغییر و گسترش است.
3- روابط عمومی ها بخاطر تکنولوژی ارتباطات شیوه نوینی از ارتباط مستقیم با مخاطبان را تجربه می کند.
4- ما معتقدیم که با اندیشه های جدید و تکنیک های جدید مناسبات ارتباطی بین روابط عمومی و مخاطبان آن تغییر خواهد کرد.


بنابراین نقش مشاوره ای روابط عمومی و اطلاع رسانی با کامپیوتری شدن کارها چشمگیرتر و همگانی تر می شود.        
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد