درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 فروردین 1402 - 18:44   

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

  نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

ایراد امنیتی در ویرایش تصاویر گوشی‌های پیکسل گوگل

  ایراد امنیتی در ویرایش تصاویر گوشی‌های پیکسل گوگل


ادامه ادامه مطلب دو

تاثیر ربات‌ها بر بهبود سلامت روانی به ظاهرشان بستگی دارد

  تاثیر ربات‌ها بر بهبود سلامت روانی به ظاهرشان بستگی دارد


ادامه ادامه مطلب سه

انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار

  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز و پیش‌بینی بازار روابط‌عمومی تا سال 2031
  انتصاب مدیرعامل جدید ادلمن در بریتانیا
  رسانه در شتاب، دولت در رکاب و مردم حیران از قطار پیشرفت ...
  ۸۰ درصد مشاغل تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار خواهد گرفت. این مشاغل کدامند؟
  15 ترفند برای حداکثر بهره‌وری از پیام‌رسان واتس‌اپ
  روابط‌عمومی و تجربه خبرنویسی
  نقش ارتباط الکترونیک با مشتری در توسعه فروش
  چگونه «انقلاب» هوش مصنوعی امنیت شغلی روزنامه‌نگاران را متزلزل می‌کند؟
  شکست روزافزون رسانه های چاپی در سطح جهان به دلیل برنیاوردن نیاز مخاطبان قرن 21
  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8071صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 1 دی 1392 - 08:37
روابط عمومی آمریکایی
دولتمردان جزء اولین سازمان هایی هستند که نیاز دارند تا روابط عمومی را بشناسند و آن را به عنوان راهی برای حفظ روابط مناسب با شهروندان خود به کار ببرند. آنها همچنان نیاز دارند تا یک چنین روابطی را حفظ کنند اما امروزه در ایالات متحده به ندرت این نوع ارتباط را روابط عمومی می نامند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ترجمه مریم میرعبدالحق- دولتمردان جزء اولین سازمان هایی هستند که نیاز دارند تا روابط عمومی را بشناسند و آن را به عنوان راهی برای حفظ روابط مناسب با شهروندان خود به کار ببرند. آنها همچنان نیاز دارند تا یک چنین روابطی را حفظ کنند اما امروزه در ایالات متحده به ندرت این نوع ارتباط را روابط عمومی می نامند.


با استناد به تعریف موجود، دولت های دموکراتیک باید عقاید عمومی را انعکاس دهند و هنگامی که سطح آگاهی شهروندان بالا باشد بتوانند به خوبی کار کنند. بنابراین روابط عمومی در بین دولتمردان ایالات متحده باید ماهیتی طبیعی داشته باشد و به خوبی نقش ایفا کند.


مثال های متعددی وجود دارد از آنچه که ما آن را روابط عمومی در دولت های فدرال و محلی پس از جنگ داخلی می نامیم. مبارزات اطلاعاتی، تبلیغاتی و روابط عمومی توسط بخش های مختلف فدرال، شهرها و ایالت ها راه اندازی شد. برای مثال کالیفرنیا مبارزات گسترده و گران قیمتی را برای جذب ساکنین جدید انجام دادند. این تلاش های دولت موازی بود با آنچه که بسیاری از مشاغل در آن زمان انجام می دادند.


در سال 1913 چندین گروه با منافع خاص و فعالان سیاسی شروع به ابراز نگرانی درباره تناسب سازمان های دولتی و تلاش آنها برای نفوذ در تصمیم گیری های قانونی کردند که در روابط عمومی نقش داشتند. بنابراین آنها شروع به لابی گری در کنگره کردند تا موقعیت هایی را در هزینه های دولت برای روابط عمومی بدست آورند.بخش عمده این انگیزه برگرفته از منافع حاصله از مشاغل مرتبط با تجارت بزرگ چوب بود که نشان دهنده موفقیت روابط عمومی ایالات متحده بود که منجر به بسته شدن برخی از زمین های فدرال و جلوگیری از ورود و خروج کارمندان توسط بخش جنگلداری شد.

دلیل دیگر پدید آمدن این لابی ها، رقابت سیاسی احزاب و فشار فعالان سیاسی بود که این ترس و ابهام را ایجاد کردند که فعالیت های مربوط به روابط عمومی دولتمردان می تواند از ماشین تبلیغاتی جلوگیری کنند که افکار عمومی را دست کاری می کند.


بنابراین همه ارتباطات دولت معنی دار و بسیار چشمگیر نیست. بسیاری از ارتباطات کسل کننده، خسته کننده، و معمول نیز وجود دارد. برای مثال توضیح از نحوه پر کردن فرم های مالیاتی جدید، اطلاعیه در مورد ساعت های جدید در دفتر مجوز رانندگان، فصل شکار در سال، و یا هزینه های جدید برای به دست آوردن گواهی تولد، و تبلیغات در مورد انتصاب از جمله این ارتباطات است.


منع:http://www.nku.edu/~turney/prclass/readings/government.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انجمن جهانی روزنامه نگاران پارسی نگار


  شکست روزافزون رسانه های چاپی در سطح جهان به دلیل برنیاوردن نیاز مخاطبان قرن 21


  نقش ارتباط الکترونیک با مشتری در توسعه فروش


  تاثیر ربات‌ها بر بهبود سلامت روانی به ظاهرشان بستگی دارد


  دولت فرانسه طرحی را برای نظارت و ساماندهی اینفلوئنسرها به پارلمان ارائه کرد


  ایراد امنیتی در ویرایش تصاویر گوشی‌های پیکسل گوگل


  راهکارهایی برای گزارشگری دیداری مبتنی بر مستندات و اخلاق حرفه‌ای


  روابط‌عمومی و تجربه خبرنویسی


  15 ترفند برای حداکثر بهره‌وری از پیام‌رسان واتس‌اپ


  ۸۰ درصد مشاغل تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار خواهد گرفت. این مشاغل کدامند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بهار 1402: نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی»