درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8020صفحه نخست » جمعه، 29 آذر 1392 - 10:38
الهام بخش‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی برای زنان در سال 2013
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بررسی‌های سالیانه در دنیای تبلیغات این بار به بررسی الهام بخش‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی برای زنان در سال 2013 پرداخته و آن‌ها را بر اساس آراء مردم رده‌بندی می‌کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بررسی‌های سالیانه در دنیای تبلیغات این بار به بررسی الهام بخش‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی برای زنان در سال 2013 پرداخته و آن‌ها را بر اساس آراء مردم رده‌بندی می‌کنیم.
 

1.Mercy Academy
یک دبیرستان کاتولیک دخترانه در کنتاکی به دختران جوان توصیه می‌کند که آن‌ها یک پرنسس نبوده و زندگی نیز داستان پریان نیست. در این کمپین بسیار فمنیسیتی، دختران جوان یاد می‌گیرند که نباید در پی کشف شاهزاده رویاهای خود باشند.
 

2.Pantene
Pantene در فیلیپین سال 2013 را با پخش یک آگهی تبلیغاتی زیبا و بحث برانگیز درباره برچسب گذاشتن بر روی زنان در محیط کار به پایان رساند. مردان متقاعدکننده اما زنان تحمیل‌کننده هستند. مردان بی‌نقص و زنان مدام در حال خودنمایی هستند.
اگرچه منتقدان اشاره به این موضوع دارند که: در همه جای این آگهی، شامپو فروخته می شود.

3.Tanishq
در هند، زنان بیوه و مطلقه معمولا از جامعه رانده می‌شوند. این آگهی تبلیغاتی به شکلی عجیب چنین رفتار سرکوب گرایانه‌ای را رد کرده و ازدواج دوم زنی را نشان می‌دهد که شوهرش با او و دخترش رفتاری عاشقانه و همراه با احترام را در پیش گرفته است.

4.Dove
در این آگهی تبلیغاتی، زنان را زیباتر از چیزی که خود تصور می‌کنند، نشان می‌دهد. یک هنرمند دو تصویر از آن‌ها می‌کشد. اولی به توصیف و از زبان هر زن راجع به خودش و دیگری به ترسیم توضیحات یک غریبه که درباره چهره او می‌پردازد. این آگهی در عین جذابیت و تفکر برانگیز بودن، به عقیده بعضی، کمی ساختگی و کسل‌کننده به نظر می‌رسد


5.GoldieBlox
GoldieBlox، یک اسباب بازی با ایده مبتنی بر ساختمان سازی به عنوان جذاب‌ترین و جدیدترین محصول در حوزه علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات برای کودکان به شمار رفته و با پخش این آگهی تبلیغاتی جالب با همه شایعات درباره تفاوت های دخترها با پسرها مقابله می‌کند. البته آن‌ها بدون کسب مجور دست به بخش یک ترانه از گروه موسیقی ‌Beasties زده‌اند.

6.UN Women
آگهی‌های چاپی با موضوع زنان از سوی سازمان ملل متحد، عقاید متداول درباره زنان را از طریق عبارات مورد جستجوی پیشنهادی از ویژگی autocomplete گوگل را به تصویر کشیده و نابرابری جنسیتی و تبعیض جنسی را هدف قرار می‌دهد. این آگهی‌های تبلیغاتی در عین سادگی، پیام خود را خوب منتقل کرده و شامل عکس‌هایی زیبا و پر مفهوم می‌شوند.

mbanews.ir _ واحد بین‌الملل _ مرضیه فروتن
www.adweek.com

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد