درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:48   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7970صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 آذر 1392 - 09:05
انتقاد مدیران روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی از جایگاه خود
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت: مهمترین مسئله، مشکل ساختار تشکیلاتی روابط عمومی‌هاست. ما در حد یک نگهبان هستیم و برای جایگاه روابط عمومی‌ها فکری نشده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عباس زارع نژاد، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: امیدواریم در این دولت روابط عمومی به جایگاه خود که اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است برسد چرا که اگر وزارت بهداشت با مسئولیت خطیر و شبانه‌روزی‌ که دارد روابط عمومی زنده و پویا نداشته باشد فعالیت‌هایش اثر‌بخش نخواهد بود.

زارع‌نژاد افزود: امروز روابط عمومی، چشم و گوش و قلب سازمان است و این وظایف نباید نادیده گرفته شود.

وی به ارزیابی از وضعیت روابط عمومی اشاره داشت و گفت: روابط عمومی در رأس دانشگاه نیاز به توسعه دارد و رسالت مهم روابط عمومی آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ در زمینه سلامت است.

در ادامه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بندر‌عباس گفت: در استان‌های مهاجر‌پذیر هر لحظه و هر فصل با بیماری‌های جدیدی مواجهیم که نیاز به آموزش و فرهنگ‌سازی دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بندر‌عباس افزود: ما در حدود 25 درصد در سلامت مردم نقش داریم و تبلیغات شهرداری، سازمان‌های فرهنگی -هنری باید به حوزه سلامت ورود پیدا کند.

وی پیشنهاد داد در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از حضور مشاوران سلامت از دانشگاه‌های علوم پزشکی کمک گرفته شود تا بتوان از آن در فضاهای درون‌شهری استفاده کرد.

نوروزیان به مشاوره سلامت در تلویزیون اشاره داشت و گفت: مشاورانی که در برنامه‌های تلویزیونی برنامه اجرا می‌کنند از بسیاری بیماری‌های نوپدید و نوظهور اطلاعی ندارند و بهتر است این برنامه‌ها در استان‌ها با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی باشد و از پرسنل و کارشناسان دانشگاهی استفاده شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بندر‌عباس تصریح کرد: پربیننده‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های صدا و سیما برنامه‌های پزشکی زنده است که ما در قبال این برنامه‌ها هیچ هزینه‌ای از صدا و سیما طلب نمی‌کنیم اما برای کوچکترین تبلیغات و آموزش عنوان می‌شود که این بخش خصوصی و وابسته به سروش است و باید این دیدگاه عوض شود و برای فرهنگ‌سازی سلامت کمک شود.

وی به شرکت مخابرات اشاره داشت و گفت: می‌توان با این شرکت تعامل و تفاهمنامه امضا کرد تا بخش سلامت به صورت ویژه و با پیام کوتاه دیده شود.

در ادامه مراسم نامداری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: مهمترین مسئله، مشکل ساختار تشکیلاتی روابط عمومی‌هاست که ما در حد یک نگهبان هستیم و برای روابط عمومی فکری نشده است.

وی روابط عمومی را از نگهبانی افتراق داد و گفت: نگهبان از حوزه فیزیکی مراقبت می‌کند اما وظیفه ما پاسبانی و پاسداری و رسیدگی به خواسته‌های مردم است و امیدوارم روابط عمومی به جایگاه اصلی خود ارتقا یابد.

 

منبع: فارس

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد