درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:38   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7958صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 25 آذر 1392 - 07:46
آینده‌ صنعت تبلیغات
نویسنده: باب لرد مترجم: میثاق شمشیری - تکنولوژی منجر به ایجاد تغییراتی شگرف در صنعت تبلیغات شده است. تغییراتی که حتی در مقایسه با یک دهه قبل نیز چهره تبلیغات را به کلی دگرگون ساخته است. اشخاص برای دستیابی، خرید یا به اشتراک گذاشتن هر چیز راه‌های متفاوتی پیش روی خود می‌بینند، البته فروشنده‌ها هم برای رساندن پیام خود به مشتری و جذب آنها می‌توانند گزینه‌های متنوعی را مورد ارزیابی قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تکنولوژی منجر به ایجاد تغییراتی شگرف در صنعت تبلیغات شده است. تغییراتی که حتی در مقایسه با یک دهه قبل نیز چهره تبلیغات را به کلی دگرگون ساخته است. اشخاص برای دستیابی، خرید یا به اشتراک گذاشتن هر چیز راه‌های متفاوتی پیش روی خود می‌بینند، البته فروشنده‌ها هم برای رساندن پیام خود به مشتری و جذب آنها می‌توانند گزینه‌های متنوعی را مورد ارزیابی قرار دهند، اما در عین حال دنیای تکنولوژی که توانایی تبلیغات به صورت آنلاین را به عرصه رقابت آورده، معادلات سنگین و پیچیده‌ای را به بازار اعمال می‌کند، تاحدی که ممکن است هزینه تبلیغات تا جایی افزایش یابد که بر کیفیت محصول تاثیر داشته باشد.
 

گام بعدی در روند تکامل تبلیغات دیجیتال، باید ساخت بستری نوین برای به حرکت در آوردن بازاریابان در حرفه خود و توسعه آن باشد. نباید انتظار داشت که تکنولوژی فقط در عرصه تلویزیون محدود شود. اگر پیشرفت تکنولوژی بازده بیشتری را در راستای اهداف فعلی خود تولید کند و تنها منجر به تجارت بیشتر و همچنین درگیری عمیق‌‌تری با مشتریان شود، فقط می‌تواند به وعده خود در داشتن درآمد‌های آنلاین حاصل از برنامه‌های تلویزیونی عمل کند. خوشبختانه گرایش‌های متفاوتی در روند رشد دیده می‌شود. در ادامه به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد این تغییرات خواهیم بود:

1. روی کار آمدن اتوماسیون‌ها. اگر به جای این همه برنامه‌ریزی‌هایی دستی که نیاز به صرف زمان، هزینه و منابع انسانی زیادی دارد، تکنولوژی بتواند تبلیغات هوشمند یا خودکاری را عرضه کند، می‌تواند صرفه‌جویی بسیاری از این هزینه‌ها را به دنبال داشته باشد. یک تبلیغ هوشمند می‌تواند مستقیما هدف را نشانه‌گیری کند و سوددهی بالایی داشته باشد، مثلا می‌توان به جای یک تبلیغ عمومی حربه‌ای سوار کرد که در هر منطقه از تبلیغی بهره‌مند شویم که با فرهنگ و آداب آنجا سازگاری داشته باشد. 

 

اتوماسیون یا مجهز شدن به سیستم‌های خودکار می‌تواند برگ برنده‌ای برای سازندگان صفحات وب محسوب ‌شود. تبلیغات برنامه‌ریزی شده به این معنی نیست که سازندگان لیست قیمت موجودی‌های خود را به میزان بالاترین پیشنهادها برسانند، بلکه به این معنی است که دسترسی مشتریان را به کمک بستری که تکنولوژی می‌تواند فراهم کند آسان کرده و در عین حال برچسب قیمت واقعی محصول، برای عرضه روی آن انتخاب شود. هدف از تبلیغات برنامه‌ریزی شده در حقیقت اتوماسیون یا انجام امور بدون هدررفت نیروی انسانی است نه مزایده. 

 

نتیجه گیری: تکنولوژی‌های سطح بالاتر برای تکمیل و افزایش قدرت نوآوری‌های بشر به کار گرفته می‌شوند. این تکنولوژی می‌تواند از انجام کارهای تکراری و هدررفت زمان افراد جلوگیری کند. 

2. اکوسیستم‌های باز موفق‌ترند. سال‌ها، صنعت تبلیغات برای مدیریت و اجرای تبلیغات آنلاین از بازاریابان تقاضای ارتباطات چند جانبه با بیش از 40 تاجر را داشت. این مانعی بزرگ برای سرمایه‌گذاری دیجیتال است؛ چراکه به جای ارزش بیشتر، کار بیشتری برای سازمان‌ها و بازاریاب‌ها تولید می‌کند. چنین سیستم‌های بسته‌ای که بازاریاب‌ها را وادار به اتصال کارهای جسته و گریخته‌ شرکت‌ها می‌کند درنهایت شکست خواهند خورد و تنها تعداد اندکی از اکوسیستم‌های بازی که شرکت‌ها از آنها استفاده می‌کنند، توانایی پاسخگویی به سازمان‌ها را دارند. ما در سال 2014 تحکیم صنعت و افزایش بسترهایی را خواهیم دید که برنامه‌ریزی رسانه‌ها و خرید را برای همه گروه‌های درگیر، بسیار ساده خواهد کرد.

 

3. تلفن همراه می‌تواند محرکی موثر برای فروش بازاریاب‌ها شود. 2014 سالی خواهد بود که در آن فروشندگان تقاضای تبلیغات چندگانه بدون نیاز به دستگاه مخصوص می‌کنند. رشد صفحه‌های نمایش توسط گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها پیشرفت بسیاری کرده‌اند و توانایی تبلیغات با چند صفحه نمایش را دارند. سازمان تبلیغات ملی گزارش کرده است که تا سال 2016 حدود 50 درصد تبلیغات دیجیتال دارای چند صفحه نمایش خواهند بود. ما اکنون این روند را در تجارت خود با حدود 45 درصد کل مشتریانی که دارای تبلیغات با چند صفحه نمایش هستند، مشاهده می‌کنیم. نوآوری‌ها و تکنولوژی‌هایی با قابلیت‌های جدید و استفاده‌های نوین از داده‌ها که به بازاریاب‌ها در به‌دست آوردن تصویری از مشتری از میان کل این رسانه‌ها کمک می‌کند، این حرکت را هدایت می‌کند؛ چراکه نهایتا استراتژی استفاده از این صفحات است که منجر به بیشترین بازدهی برای بازاریابان می‌شود.

 

 4. تبلیغات سهم بیشتری از هزینه‌ها را نسبت به قبل به خود اختصاص می‌دهد. سال 2014 سالی خواهد بود که در آن تعداد زیادی از تبلیغات اینترنتی مستقیما به معاملات سودآور منجر می‌شود، پس تبلیغ در وب‌ها رونق بسیاری خواهد ‌یافت. با وارد شدن اتوماسیون به کار، فرصتی دوباره برای سازمان‌ها و بازاریاب‌هایی که خلاقیت بیشتری به خرج دهند ایجاد خواهد یافت. در این حال فرصت برای صنعتی ایجاد خواهد شد که کاری فراتر از بنرها و تبلیغات دیواری داشته باشد. این حرفه پیچیده‌‌تر از حرفه‌های قبل خواهد شد و کنترل آن هم راحت‌تر خواهد بود. 

 

5. همگرایی در عملکردها می‌تواند منجر به ایجاد یک استراتژی شود. متخصصان تکنولوژی، کارگردانان خلاق هنر و تهیه‌‌کنندگان این حرفه دیگر نمی‌توانند جدا از هم کار کنند. با داشتن اطلاعات بیشتر در مورد مصرف‌کننده که اکنون بیش از هر زمان دیگری در دسترس است، بازاریابی، پردازش داده‌ها و مهارت‌های تکنولوژی باید با هم هماهنگ شوند، چنانچه این همگرایی سرعت یابد، تجارت‌های جامع و یکپارچه‌‌تری ظاهر خواهد شد و رقابت‌ها با کیفیت‌تر می‌شوند.

 

بدون‌شک این تغییرات بزرگ در صنعت منجر به شفاف‌تر شدن روابط بین برندهای معروف و مشتریان شده و قیمت کالاها بر اساس ارزش‌های واقعی آنها تعیین می‌شود.

منبع:Forbes  روزنامه دنیای اقتصاد
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد