درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 23:13   

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود

  نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند

  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل این بانک تصریح کرد: "مشتری‌مداری" رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است
  پایگاه اورژانس شهدای بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  توسعه حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی
  نور آبی موبایل، تبلت و تلویزیون موجب بلوغ زودرس می‌شود
  دانشمندان برای اولین بار موفق شدند روی آب بنویسند
  تاثیرات کمی و کیفی جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  توییتر دارای بالاترین نرخ اطلاعات نادرست؛ اتحادیه اروپا به ایلان ماسک هشدار داد
  اهمیت روز جهانی دسترسی همگانی به اطلاعات
  ابداع یک فناوری که می‌تواند تنها از طریق امواج وای‌فای حرکت فرد را از پشت دیوار تشخیص دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7957صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 آذر 1392 - 07:45
انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات بازاریابی منتشر کرد: توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان


چهل‌و‌دومین کتاب از مجموعه کتابهای انتشارات بازاریابی با عنوان توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان چاپ و منتشر شد.
توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان حاصل گفت‌و‌گوهای مستقیم و مصاحبه با 26 تن از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان است نظیر فیلیپ کاتلر، دیوید آکر، آل ریس، جک تروت، مایکل سولومون، جرالد‌زالتمن، کارلاناگل، فیلیپ هریس، پیتر استیدل، لئون زوراویکی، بروس نیومن، هنری مینتزبرگ، گری همل و... که هر یک سرآمد نخبگان بازاریابی و تبلیغات جهان هستند.


توسعه مهندسی بازار نشریه‌ای است در حوزه‌ی بازاریابی کاربردی که از سال 1386 تاکنون به صورت منظم در طول هفت سال چاپ و منتشر می‌شود. ویژگی این نشریه، ارتباط مستقیم با صاحبنظران برجسته‌ی جهان است در حوزه‌های متنوع بازاریابی، بازاریابی سیاسی، بازاریابی انتخاباتی، و آینده‌پژوهی.


حاصل این گفت‌و‌گوها با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در طول هفت سال، گنجینه‌ای است گرانبها از دیدگاههای تازه و پاسخ مستقیم بزرگان به پرسشهایی که از ایران و از سوی نشریه توسعه مهندسی بازار تقدیم شد. لطف این گفت‌و‌گوها در آن است که بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در قالبی نرم و سهل، راهکارهای کاربردی بازاریابی و تبلیغات را عنوان کرده‌اند. گفتنی آنکه پرسشهای کاملاً خاص درباره‌ی از ایران چه می‌دانید ،و نظرشان درباره عنوان نشریه توسعه مهندسی بازار نیز از بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان نیز شده است که این بزرگان پاسخ داده‌اند.


پیشگفتار این کتاب را پرویز درگی، مدرس دانشگاه- مشاور و محقق بازاریابی نوشته‌اند که صاحب‌امتیازی و مدیر مسئولی نشریه توسعه مهندسی بازار را بر عهده دارند. کتاب حاصل کار گروهی است از احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید، رضا حسن‌زاده جوانیان، مرتضی امیرعباسی.


کتاب توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان در 344 صفحه به قیمت 18 هزار تومان قابل خریداری از فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی اینترنتی www.marketingshop.ir است. با شماره تلفنهای 66408251 021 و 66408271 021 نیز تماس بگیرید.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه


  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  جی‌می‌نی:: اولین هوش مصنوعی واقعی


  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه


  4 روش منحصر به فرد (و کمتر شناخته شده) برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای درخشش آثار انتشاراتی


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی استان کرمان


  شعبه انجمن متخصصان روابط‌عمومی در البرز آغاز به کار کرد


  اهمیت روز جهانی دسترسی همگانی به اطلاعات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات