درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:45   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7955صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 25 آذر 1392 - 07:37
تاکید کی‌روش بر حضور پرقدرت رسانه‌های ایرانی در برزیل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارلوس کی‌روش خواهان حضور پرقدرت رسانه‌های ایرانی در جام‌جهانی برزیل شد.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارلوس کی‌روش خواهان حضور پرقدرت رسانه‌های ایرانی در جام‌جهانی برزیل شد.

سرمربی تیم ملی پس از پایان نشست خبری و در حالی که جلسه از حالت رسمی خارج شده بود، از حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال پرسید که چند نفر از این خبرنگاران به جام‌جهانی می‌روند. مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم به محدودیت‌های مالی اشاره کرد اما کی‌روش در ادامه گفت: شما باید لزوم حمایت رسانه‌ها در جام‌جهانی را از من می‌پرسیدید و پس از گفتن این جمله افزود: نیاز به حمایت مالی داریم؛ نه فقط برای تیم ملی که برای حضور پرقدرت رسانه‌های ایرانی در برزیل. حضور رسانه‌های ایرانی برای ما مهم است. خوب نیست که مثلا پیش از بازی با نیجریه در اتاق کنفرانس مطبوعاتی تنها خبرنگاران نیجریه‌ای حضور داشته باشند. برای فیفا هم خیلی مهم است که سالن این نشست خبری پر از خبرنگاران باشد.

وی افزود: از شما رسانه‌ها در برزیل از ایران می‌پرسند و می‌گویند از کدام کشور آمده‌اید و شما باید بگویید از جایی می‌آییم که برای تماشای یک بازی فوتبال 100 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. باید بگویید کشور ما جایی است که خون فوتبال در رگ مردم است. باید بگویید که ایران یک کشور جعلی در فوتبال نیست. در برزیل که بودم به رسانه‌ها گفتم که فوتبال واقعی در خون مردم ایران است و حتی زمانی که بلاتر به ایران آمد به او گفتم که اگر بخواهید به تماشای بازی استقلال و پرسپولیس بنشینید باید از دو روز قبل برنامه‌ریزی کنید و حتی هواداران از دو شب قبل جلوی در ورزشگاه می‌خوابند. او حرف من را باور نمی‌کرد!

وی افزود: خیلی مهم است که اسپانسرها از رسانه‌ها برای حضور در برزیل حمایت کنند. شما باید در برزیل باشید تا از اصفهان و تخت‌جمشید و شیراز بگویید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد