درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:04   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7921صفحه نخست » یکشنبه، 24 آذر 1392 - 05:22
دکتر توکلی: از شبکه های اجتماعی نهراسیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استادعلوم ارتباطات و روزنامه نگاری با تاکید براینکه نباید از شبکه های اجتماعی هراس داشت، گفت: این شبکه ها برای جامعه هم تهدید و هم فرصت به شمار می آیند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استادعلوم ارتباطات و روزنامه نگاری با تاکید براینکه نباید از شبکه های اجتماعی هراس داشت، گفت: این شبکه ها برای جامعه هم تهدید و هم فرصت به شمار می آیند.

 

 به گزارش شارا، احمد توکلیˈ در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: متاسفانه یا خوشبختانه فیس بوک و شبکه های اجتماعی در ایران در حالی که فیلترند یکی از پربیننده ترین و پرکاربرترین رسانه های اجتماعی به شمار می آیند.

نویسنده کتاب مثلث طلایی نوشتن اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ایجادشده هنوز نتوانسته ایم بپذیریم که مجوز فعالیت به این شبکه ها بدهیم یا خیر، شاید فیلترکردن و ایجاد حساسیت باعث پربیننده شدن این گونه شبکه ها شده است.

توکلی با یادآوری اینکه امروز جوانان ما در رسانه های جدید(شبکه های اجتماعی) بسیار فعالند بر ضرورت هدایت این فضاها تاکید کرد.

وی می گوید: رسانه های اجتماعی از آنجایی که ماهیت آنها سیستم بردار نیست خود جوش هستند.

نویسنده کتاب ویراستاری و مدیریت اخبار گفت:هراس از این نوع شبکه های اجتماعی باعث می شود تا برخی به دلیل اعتقادات خاص مذهبی از ورود به این فضاها خودداری کنند و به مرور نسبت به افرادی که به آنها دسترسی پیدا کرده اند از برخی اطلاعات دور شوند.

این استاد علوم ارتباطات با بیان اینکه نباید درحوزه استفاده از شبکه های اجتماعی محدودیت ایجاد کرد، افزود: نحوه استفاده صحیح و بهینه از این گونه رسانه ها را باید نهادینه کرد .

استاد علوم ارتباطات افزود: شاید شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای بسیار اساسی باشند و نباید مانع فعالیت آنها شد ، باید به سمتی حرکت کرد که از رسانه های جدید بیشترین استفاده و بهره برداری را داشته باشیم، از این رو این شبکه ها هم فرصت و هم تهدید برای جامعه هستند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد