درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 10:41   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7894صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 آذر 1392 - 08:51
نیاز روابط عمومی ها بر برنامه ریزی بلند مدت
رئیس سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران با تاکید بر داشتن برنامه هدفمند و افق بلندمدت برای اعتلای بیش از پیش روابط عمومی ها از مسئولان خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری ورزند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غلامرضا شافعی در نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش و جایگاه حائز اهمیت روابط عمومی ها در توسعه ساختار سازمانی دستگاهها تاکید کرد: همانطور که برای رسیدن به اهداف بلندمدت در بخش های گوناگون نیازمند تدوین برنامه مدون و چند ساله هستیم باید برای بسط و گسترش و ارتقای جایگاه روابط عمومی نیز از این قاعده پیروی کنیم .

وی در حال حاضر نقشی که روابط عمومی سازمانها بر عهده دارند را متناسب ظرفیتها و توانمندیهای آنها ندانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم داشتن برنامه ریزی مدت دار و ارائه راهکارهای لازم موضوعی است که نباید به آن کم توجهی شود.
مهندس شافعی که در جمع مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها سخن می گفت بر حضور آنان به عنوان مسئولان تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد و از آنان خواست تا کمبودها و اقدامات انجام شده دراین بخش از اقتصاد کشور را به خوبی نشان دهند.
وی  در ادامه نقش مسئولان استانی را موثر دانست و یادآور شد: دسترسی  و ارائه اطلاعات به روز ،  شفاف سازی در خصوص عملکرد سازمانی و تسریع در اطلاع رسانی از محورهایی است که باید به آن توجه ویژه داشت .
مدیرعامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران  همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بخش صنعت، معدن و تجارت متناسب با اطلاع رسانی ها نیست و برای تزریق اعتمادبه نفس به فعالان اقتصادی دراین بخش و صنعتگران باید این امر بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بخش دیگری از  سخنان خود پرداختن به مقوله فناوریها ی نو را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز ارزش کالا بیشتر به محتوای تکنولوژی آنها بستگی دارد که متاسفانه ما در این زمینه عقب هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

منبع: سایپا نیوز

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی