درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:53   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7875صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 22 آذر 1392 - 19:40
هوموگراف در سئو پی آر
همنگاشت (Homograph) به واژه هایی اطلاق می شود که به طور یکسان نوشته می شوند اما معنای متفاوتی دارند. این واژه ها که گاهی حتی تلفظ متفاوتی نیز دارند، یکی از مسائل چالش برانگیز یا به اصطلاح یکی از باگ های موتورهای جستجو هستند. در زبان انگلیسی واژه Bow در عبارت Bow and arrow در مقایسه با Bow of a ship. تلفظ اولی Bo و تلفظ دومی Bao است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  همنگاشت (Homograph) به واژه هایی اطلاق می شود که به طور یکسان نوشته می شوند اما معنای متفاوتی دارند.


این واژه ها که گاهی حتی تلفظ متفاوتی نیز دارند، یکی از مسائل چالش برانگیز یا به اصطلاح یکی از باگ های موتورهای جستجو هستند.


در زبان انگلیسی واژه Bow در عبارت Bow and arrow در مقایسه با Bow of a ship. تلفظ اولی Bo و تلفظ دومی Bao است.


در زبان فارسی واژه شیر، یک شکل و سه معنی دارد. همین است درباره حکم، ملک و ...


حال خودتان را به جای موتور جستجو بگذارید و فکر کنید که از شما خواسته اند میان 8 جمله زیر آنهایی را که بیشتر مرتبط با «شیر» است، رده بندی کنید:
1. شیر زیباست.
2. شیر آب را ببند.
3. نوشیدن شیر در هر روز ضامن سلامتی است.
4. شیر اول را که، مردم می خورد.
5. شیر دوم را که مردم، می خورد.
6. به عجب شیر رفتم.
7. شیر و شمشیر نماد چیست؟
8. فایل ها را با شما شیر می کنم.


این کار بسیار سخت است و فقط از عهده خود موتورهای جستجو و الگوریتم های آن بر می آید. اما طرح این مساله در سئو پی آر به معنای یک فرصت و تهدید است.


وقتی در سئو پی آر می خواهیم کمپین کلمات کلیدی را تشکیل دهیم، باید به خاطر داشته باشیم که در مورد هوموگراف ها باید حتما به واژه هایی که همراه واژه کلیدی ما می آید توجه کنیم.


به عنوان مثال اگر شما شرکت «شیر» دارید. باید به همراه واژه «شیر» از واژه های «پاستوریزه، هموژنیزه، بهداشتی، گاو، گوسفند، بز و...» در تگ هایتان استفاده کنید. در غیر این صورت امکان دارد چوب اشتباه موتور جستجو را در مورد هوموگراف ها یا تک نگاشت ها بخورید.


این مساله می تواند به شدت در آمار جستجوی شما تاثیر داشته باشد. گاهی اوقات باعث می شود که بازدید کننده نا مرتبط شما افزایش پیدا کند و کسانی که به دنبال سایت شما در موتورهای جستجو، سرچ می کنند، نتوانند شما را پیدا کنند.


برای اطلاع بیشتر از مباحث سئو پی آر می توانید این واژه را در شارا جستجو کنید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد