

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این کارگاه آموزشی یک روزه ، که رئیس روابط عمومی مخابرات استان به همراه کارشناسان این اداره نیز شرکت داشتند ، دکتر زارعیان مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و استاد دانشگاه علامه علامه طباطبائی در رشته ارتباطات به عنوان مدرس این دوره با بیان اینکه یک روابط عمومی پویا باید مخاطب محور ، توانمند در مدیریت افکار عمومی ، فعال در زمینه مسائل اجتماعی باشد خاطر نشان کرد : روابط عمومی مدعی مردم در داخل سازمان و مدعی سازمان در خارج از سازمان است .
ایشان اهم وظایف روابط عمومی را اطلاع رسانی ، بستر سازی ، اعتماد سازی ، برجسته سازی ،فرهنگ سازی و مدیریت افکار عمومی دانست و اظهار داشت : ایجاد زمینه های مناسب و بالا بردن سطح آگاهی مردم و جلب اعتماد آنان از مهمترین وظایف روابط عمومی است . وی وظیفه فرهنگ سازی در سطح جامعه را از جمله کارکردهای روابط عمومی عنوان کرد .
منبع: روابط عمومی شرکت مخابرات استان هرمزگان
|