درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 16:44   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان
  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد
  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7804صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 18 آذر 1392 - 13:32
وقتی معاون رئیس جمهور فیس بوک را به خبرنگاران ترجیح می‌دهد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از زمان انتصاب خود گزارش جلسات هیأت دولت و اظهار نظرهای خود را تنها در صفحه فیس بوک خود منتشر می‌کند و از مصاحبه با بعضی از رسانه‌ها خودداری می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهیندخت مولاوردی که از سوی حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت یازدهم منصوب شد پس از انتصاب خود به این سمت اظهار نظرها و گزارشات جلسات هیأت دولت را در صفحه شخصی فیس بوک خود منتشر می‌کند و از مصاحبه با رسانه‌ها اجتناب می‌کند.

به تازگی نیز گزینشی برخورد کردن در انجام گفت‌وگوها باعث شده است تا خبرنگاران اکثر رسانه‌ها با وجود تماس‌های پی در پی با وی و مدیر دفترش موفق به گفت‌وگو نشوند و در مقابل پیگیری‌های خود با این جمله مواجه شوند که شما در انتخاب تیتر اخبار حسن نیت ندارید!

حذف رسانه‌های منتقد راهی است که معاون رئیس جمهور در پیش گرفته است و این برخلاف شعار اعتدالی است که دولت یازدهم در سرلوحه کارهای خود مطرح می‌کند اما معاون دولت یازدهم خود به این شعار عمل نمی‌کند و تنها با رسانه‌هایی گفت‌وگو می‌کند که همسو با نظرات وی عمل کنند.

انتصاب یکی از مدیران یکی از رسانه‌ها به سمت مدیر روابط عمومی این معاونت باعث شده است که تنها گفت‌وگوها با این رسانه انجام شود و بقیه رسانه‌ها همچنان تلاششان بی نتیجه بماند.

این در حالی است که اظهار نظرهای مولاوردی در خصوص حذف جایگاه مشاور امور بانوان از دستگاه‌ها، ازدواج فرزند خوانده با سرپرست، تعطیلی زنان شاغل در روزهای آلودگی هوا و گزارش‌های جلسات هیأت دولت را خبرنگاران تنها از طریق صفحه شخصی فیس بوک وی پیگیری می‌کردند.

امیدواریم معاون دولت یازدهم در ادامه کار خود روندی را اتخاذ کند که رسانه‌ها برای ارتباط گرفتن و انعکاس گزارش عملکرد وی با مشقت روبرو نشوند.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود