درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7797صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 18 آذر 1392 - 09:23
نقش رو به رشد روابط عمومی در «تبلیغات بومی»
امروزه در دنیا یک جهت گیری عام به سوی بومی شدن وجود دارد. دفتر تبلیغات تعاملی چهارشنبه مقاله ای با عنوان «تبلیغات بومی» یا محتوای برند منتشر کرده و همزمان کمیسیون تجارت فدرال در ایالات متحده امریکا شروع به برگزاری جلسات یک روزه شهری در مورد این موضوع کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متئو شوارتز، عادل میرشاهی- امروزه در دنیا یک جهت گیری عام به سوی بومی شدن وجود دارد. دفتر تبلیغات تعاملی چهارشنبه مقاله ای با عنوان «تبلیغات بومی» یا محتوای برند منتشر کرده و همزمان کمیسیون تجارت فدرال در ایالات متحده امریکا شروع به برگزاری جلسات یک روزه شهری در مورد این موضوع کرده است.
مفسران باید به این مساله به دقت توجه کنند.


تبلیغات بومی، که از لحاظ بستر، تبلیغات محتوا به محتوای سرمقاله، شناخته می شود، در چند سال گذشته به شکل بی بدیلی گسترش یافته است به طوری که توانسته هم ارز تبلیغات سنتی هزینه دریافت کند.


بر مبنای تحقیق BIA/ کلسی (در نیویورک پست) از تبلیغات اجتماعی بومی انتظار می رود که درآمدش از 1.6 بیلیون دلار در سال 2012 تا سال 2017 به رشد 4.6 بیلیون دلاری برسد.


در حالی که تبلیغات بومی به عنوان راهی برای شرکت های رسانه ای جهت درآمدزایی جدید قلمداد می شود، منتقدان می گویند که روندهایی در خصوص یکپارچه سازی هر دو شرکت و برند رسانه ای در حال انعقاد است. اما در حال حاضر حرکت به گونه ای می نماید که تبلیغات بومی پیشرو است. با هنجاری شدن ارتباطات، در خواست برای توسعه و توزیع محتوای برند از متخصصان روابط عمومی به طور فزاینده ای افزایش یافته است.


در بسیاری از موارد، ارتباطگران بر روی آگهی برادران در طراحی چنین محتوایی کار می کنند. در سایر موارد (در هر دو سطح شرکت ها وسازمان ها)، متخصصان روابط عمومی به تولید محتوای خود می پردازند.
با این ذهنیت، اینجا مواردی که ارتباطگران در خصوص تدوین محتوای برند باید بدانند، با بیان سام فورد، مدیر جذب مخاطب در پپریکام آمده است.


• درجه ای از شفافیت را در نظر بگیرید. برخی «تبلیغات بومی» بیش از اندازه بومی شده اند، به این معنی که نمی توانند به گونه ای مناسب گویا باشند. طیفی از تولید کنندگان امروزه لینک های فروشی را برای محتوای شما (می توانیم امیدوار باشیم) به موارد مرتبطی ارائه می دهند.


• مخاطبان را در نظر بگیرید. مفهوم کلی داستانسرایی برای برند این است که محتوایی درباره آنچه مخاطبان شما می خواهند بدانند منتشر کنید، پیش از اینکه شرکت بخواهد آن را اعلام کند. یک آزمون ساده این است که پایمان را کفش های روابط عمومی و بازاریابی را بیرون بیاوریم و به محتوا با چشم انداز مشتریان نگاه کنیم. آیا تمرکز بر موارد و موضوعاتی که مردم خارج سازمان در مورد برند شما سخن می گویند، کرده اید؟


• بافت را در نظر بگیرید. شما ممکن است که حق داشته باشید که داستان بگویید، اما زمان همه چیز است. آیا محتوای شما در جاهایی که مخاطبان شما حضور دارند، به اشتراک گذاشته می شوند؟ آیا آن را در مکان هایی که مخاطبان شما انباشه اند به اشتراک گذاشته اید؟ در بسیاری از موارد، محتوای مناسب در جای نا مناسب منتشر می شوند.


• نظر شما درباب نقش روابط عمومی در طراحی محتوای برند چیست؟


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2013/12/04/prs-growing-role-in-native-advertising/?hq_e=el&hq_m=2795210&hq_l=10&hq_v=472ca672b1
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد