درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7791صفحه نخست » دوشنبه، 18 آذر 1392 - 07:57
ارتباط لیونل مسی ، استفاده از فیس بوک و بازاریابی اینترنتی
روز شنبه یک اتفاق بسیار جالبی افتاد که من هم شاهد آن بودم و سعی می کنم در این مطلب در مورد آن بنویسم و آن کامنت های ایرانی ها در صفحه لیونل مسی در فیس بوک است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قصد ندارم شعار بدهم و حرف های بقیه را تکرار کنم اما می خواهم از جنبه دیگری به فیس بوک نگاه کنم. فیس بوک شبکه اجتماعی است که بسیار مورد استفاده کاربران اینترنتی در ایران قرار گرفته است اما متاسفانه بعضا استفاده هایی از آن می شود که نشان دهنده کمبود فرهنگ سازی است. در خیلی موارد با این مشکلات در کشور مواجه هستیم. در برابر جریان تغییرات نمی توانیم مقاومت کنیم و باید فرهنگ سازی کنیم و شبکه های اجتماعی هم نوعی از این راه های ارتباطی جدید محسوب می شوند که باید فرهنگ سازی در مورد نحوه استفاده از آن ها صورت گیرد. شاید وقتی واژه فرهنگ سازی را می شنویم به نظر کلمه ای کلی باشد که با مثالی آن را توضیح می دهم. اپراتور سوم تلفن همراه در تبلیغات خود از راه های استفاده از نسل سوم تلفن همراه استفاده می کند که به نظر مورد خوبی است.

روز شنبه ۱۶ آذر به شخصه در یک بازه زمانی خاص کامنت های کاربران را بررسی می کردم و با هدف ایجاد این مطلب به شمارش تعداد کامنت های کاربران پرداختم که تصاویر آن به شرح زیر است.

تصویر اول سال ۱۴:۱۴

 

تصویر دوم سال ۱۴:۳۳

 

 

در این بازه زمانی خاص که از زمان اوج کامنت گذاری ها هم به دور بوده است می بینید تعداد کامنت ها به سرعت زیاد می شده است.

ارتباط این وقایع با بازاریابی اینترنتی در چیست؟

کاربران فیس بوک در ایران بسیار زیاد هستند و از فرصت رایگان به وجود آمده باید برای انجام بازاریابی استفاده کرد. شاید بعضی کارفرما ها باشند که هنوز نسبت به استفاده از شبکه های اجتماعی واکنش منفی نشان می دهند و استفاده از آن ها را در فرایند بازاریابی خود جای نمی دهند اما این سرعت کامنت گذاری می تواند گواهی از تعداد کاربران بیشمار فیس بوک در ایران باشد.

 

منبعوبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
sara
| 1400/1/7 - 01:26 |     0     0     |
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

sara
| 1400/1/7 - 01:27 |     0     0     |
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد