درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 03:08   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7767صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 17 آذر 1392 - 08:23
روابط عمومی در سال 2023
آینده روابط عمومی شبیه گذشته آن خواهد بود - ده سال پیش، جهان رسانه مکان بسیار متفاوتی بود. وب دردهای رشد خود را تجربه می کرد و شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و یوتیوب هنوز در رتبه بندی نشده بودند. در حوزه روابط عمومی تغییرات زیادی در دهه گذشته و به احتمال زیاد در سه دهه گذشته ایجاد شده است. بنابراین سوال اینجا این است که در ده سال آینده چه شرایطی برای ارتباطگران وجود خواهد داشت؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ده سال پیش، جهان رسانه مکان بسیار متفاوتی بود. وب درهه های رشد خود را تجربه می کرد و شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و یوتیوب هنوز رتبه بندی نشده بودند. در حوزه روابط عمومی تغییرات زیادی در دهه گذشته و به احتمال زیاد در سه دهه گذشته ایجاد شده است. بنابراین سوال اینجا این است که در ده سال آینده چه شرایطی برای ارتباطگران وجود خواهد داشت؟


همانطور که به سال جدید نزدیکتر می شویم، ما از مخاطبان فیسبوک و توییترمان این موضوع را مطرح کردیم و پرسیدیم که در مورد تغییرات جایگاه حرفه روابط عمومی در ده سال آینده چگونه می اندیشند؟
در این یادداشت به چند مورد از پاسخ های عمده اشاره می کنیم.


بعضی ده سال آینده را به عنوان یک فرصت برای حرفه روابط عمومی دانسته و گفته اند که روابط عمومی رشد و گسترش خود را به عنوان یک ابزار برای رسیدن به مخاطبان خاص ادامه خواهد داد.


آلن دانیز، مدیر روابط رسانه ای گلین هریز، گفت: روابط عمومی «جایگزین تبلیغات می شود و به عنوان موثرترین راه برای دستیابی به مخاطب هدف، مطرح خواهد شد.» کریس یاندل، دستیار ارتباطات دانشگاه میامی فکر می کند که روابط عمومی «موثرترین راه برای دستیابی شما به مخاطبان هدف خواهد شد و سر و صداهای اضافی را قطع می کند.»


یکی دیگر از افراد محبوب پیش بینی کرد روابط عمومی به سرویس های مجزا تجزیه خواهند شد.


آنتونی توردین، که از طریق فیسبوک پیش بینی خودش را اعلام کرده، گفت: «روابط عمومی به طور کامل از نظر دیجیتالی یا بازاریابی و منابع انسانی یکپارچه خواهد شد.» همزمان رابرت کوربیشلی، مدیر روابط عمومی زیراکس، در توییتر گفت: «روابط عمومی در ارتباطات بازاریابی ادغام خواهد شد و عنوان جدیدی خواهد گرفت.»


با این حال برخی از نظر دهنده ها، تاکید کرده اند که «بیشتر چیزها تغییر می کند، بیشتر آنها همان خواهند ماند.» دیدگاه ها، پیش بینی می کنند که آینده روابط عمومی شبیه گذشته آن خواهد بود.


از طریق فیسبوک مایکل میتشل، مدیر ارتباطات در انجمن ساحلی زمرد، نوشت: «روابط عمومی همچنان در مورد مردم خواهد بود، بدون توجه به ابزارهای قابل دسترس.» میندی میزل، فکر می کند که در طول دهه آینده، «روابط عمومی همچون امروز در باره عمومی مردم خواهد بود.»


به نظر شما روابط عمومی در دهه آینده، در ایران چه تغییراتی را تجربه خواهد کرد؟


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2013/12/04/pr-in-2023-what-the-next-decade-holds-in-store-for-communicators/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات