درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 آذر 1401 - 23:01   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی‌های دانش بنیان

  روابط‌عمومی‌های دانش بنیان


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آقای صداوسیما! سرکوب چین را سانسور نکنید
  ChatGPT
   17 پیشنهاد برای یک روابط‌عمومی خوب
  هر سفیر رسانه، یک نماینده خاص و پر قدرت اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در مدرسه است
   دنیا در مسیر روابط‌ عمومی الگوریتمی حرکت می‌کند
  رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان: موفقیت روابط‌عمومی در گرو روزآمدی است
  شعارنگاره‌ها در میانه انکار یا پذیرش به عنوان بحران
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری
  عرق‌ریزان روح برای نوشتن
   انتقاد یک اقتصاددان از بولتن‌سازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 776صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 3 خرداد 1391 - 13:31
آیا رادیو هنوز جذاب است؟
زهره زاهدی کرمانی - رادیو با خود یکسری سنت ها و عقبه فرهنگی قابل توجهی را به همراه دارد، اما آینده آن چندان هم خوب به نظر نمی رسد. به نظر من، ما باید از روش های تازه تر و جذاب تری استفاده کنیم.
  

گفت و گو با تاکشی دوکی، رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا، اروپا و اقیانوسیه
آیا رادیو هنوز جذاب است؟
زهره زاهدی کرمانی
 

دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو و چهارمین اجلاس جهانی صدا، با حضور تعداد زیادی از میهمانان خارجی و ایرانی هفته گذشته در زیبا کنار استان گیلان به کار خود پایان داد.
آنچه می شد از شرایط برگزاری این جشنواره استنباط کرد، هدف اصلی آن یعنی شناخت موقعیت رادیو در جوامع مختلف، حل مشکلات آن و جذب دوباره اقشار مختلف به این رسانه جذاب از مهم ترین مسائلی بود که ذهن تمامی این اهالی رادیو را که از نقاط مختلف جهان به زیبا کنار آمده بودند، به خود مشغول کرده بود.
حتی در جلسه مشترکی که محمدحسین صوفی، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران با مدیران شبکه های رادیویی کشورهای مختلف برگزار کرده بود، به مساله جذب مخاطب و برگرداندن او به سوی این رسانه توجه خاصی شد.
از جمله این میهمانان می توان به تاکشی دوکی، رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا، اروپا و اقیانوسیه اشاره کرد.


شما در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو به سفری که به جاکارتا داشتید، اشاره کردید که در آن جا مدیران شبکه های رادیویی تا چه حد نگران آینده رادیو هستند. نظر شما حقیقتا درباره رادیو چیست؟ آیا گمان می کنید شبکه های رادیویی امروز توانسته اند تا آن حد جوانان را راضی کنند که دیگر نگران مخاطبان خود در آینده نباشند؟
پاسخ به این سوال چندان هم آسان نیست. این همان مساله ای است که من به خاطر آن برای آینده رادیو نگران هستم.
رادیو با خود یکسری سنت ها و عقبه فرهنگی قابل توجهی را به همراه دارد، اما آینده آن چندان هم خوب به نظر نمی رسد. به نظر من، ما باید از روش های تازه تر و جذاب تری استفاده کنیم برای آنکه بتوانیم مخاطبان جوان تر را هم به سمت خود جلب کنیم. ما باید در این راه شجاع باشیم و به فرصت های خوب اطراف مان توجه داشته باشیم تا بتوانیم به جایگاه های جدید دست پیدا کنیم.

آیا شما فکر می کنید رسانه ای همچون رادیو برای جوانان امروز کافی است؟
این مساله در بین کشورهای مختلف کاملا متفاوت است. من زمانی که به کشورهای مختلف سفر می کنم متوجه می شوم که برخورد جوانان آن کشورها هم با این رسانه کاملا فرق می کند.
تمامی مدیران شبکه های رادیویی در جهان نگران آینده رادیو هستند و این نگرانی با وجود پیشرفت رسانه های جدیدتر کاملا قابل درک است.

 

آیا فکر نمی کنید این مدیران اگر توجه خود را بیشتر معطوف به شنوندگان آینده رادیو یعنی کودکان کنند، بتوانند در آینده به نتایج بهتری هم دست یابند؟ اگر آن ها برنامه های جذاب رادیویی را برای کودکان تدارک ببینند آیا گمان نمی کنید که بتوانند به آینده رادیو اطمینان بیشتری داشته باشند؟
من کاملا با این نظر شما موافق هستم و فکر می کنم اگر توجه بیشتری به کودکان داشته باشیم بتوانیم آن ها را راحت تر به سمت این رسانه جذب کنیم و برای آینده هم کمتر نگران باشیم. اگر آن ها از الان عادت به گوش کردن و شنیدن رادیو کنند، در آینده زمانی که بزرگ می شوند هم این عادت را دنبال خواهند کرد. این ایده خوبی است.

آیا از سفر خود به ایران راضی بودید؟
من متاسفانه تاکنون شانس چندانی نداشتم تا با مردم عادی ایرانی ملاقاتی داشته باشم و بتوانم آن ها و فرهنگ این کشور را بشناسم چراکه به دلیل فشردگی برنامه ها به زیباکنار آمدیم تا بتوانیم در اجلاس شرکت کنیم.
اما واقعا دوست دارم همه جای این کشور را ببینم چراکه تا همین جا هم به نظرم منطقه زیبا کنار بسیار زیبا بوده است و همین باعث می شود تا بخواهم دیگر مناطق را هم ببینم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌های دانش بنیان


  عرق‌ریزان روح برای نوشتن


  تجلیل از مدیر روابط‌عمومی مهراصل به عنوان داوطلب نمونه هلال احمر استان آذربایجان شرقی


  رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان: موفقیت روابط‌عمومی در گرو روزآمدی است


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی دفتر مقام معظم رهبری


  چین با لایک پست‌های اعتراضی در شبکه‌های اجتماعی برخورد می‌کند!


  هر سفیر رسانه، یک نماینده خاص و پر قدرت اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی در مدرسه است


  شعارنگاره‌ها در میانه انکار یا پذیرش به عنوان بحران


  ChatGPT


   دنیا در مسیر روابط‌ عمومی الگوریتمی حرکت می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد