درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:31   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7756صفحه نخست » خبر یکشنبه، 16 آذر 1392 - 22:22
یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر نیز در دو سطع ملی و بین المللی و دو بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران، 23و24 دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر نیز در دو سطع ملی و بین المللی و دو بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران، 23و24 دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) این جشنواره با هدف،معرفی فعالیت ها و الگوهای برتر روابط عمومی،کمک به رشد کمی و کیفی وافزایش اثربخشی فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی،تقویت فرهنگ تحقیق و برنامه ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی،ایجاد محیط علمی و آموزشی برای بازآموزی کارگزاران روابط عمومی،بررسی و ارایه راهکارهای جدید و تجربه های موفق در عرصه روابط عمومی، ارج نهادن به فعالیت های علمی و تخصصی کارگزاران روابط عمومی و ایجاد انگیزه برای فعالیت های حرفه ای هدفمند در آنان، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی های تخصصی و حرفه ای کارگزاران روابط عمومی وایجاد فضای رقابتی سالم و با نشاط بین روابط عمومی ها در دو بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران برگزار خواهد شد.

 

بخش های مختلف این جشنواره شامل بخش ویژه از جمله اهدای نشان روابط عمومی(جایزه ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی)،جایزه ویژه سال،جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی و همچنین بخش های اصلی،انتشارات،فعالان روابط عمومی و جوایز روابط عمومی دیجیتال می باشد.

 

شایان ذکر است،اهداء تندیس برترین ها،اهداء تقدیر نامه ویژه جشنواره،انتشار کتابچه ویژه برگزیدگان،امکان استفاده از 30درصد تخفیف دوره های آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال برای3نفر، امکان استفاده از 30درصد تخفیف خرید انتشارات کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال،20درصد تخفیف شرکت در کنفرانس بین المللی روابط عمومی در سال1392،ارایه کارنامه به همه شرکت کنندگان و مشاوره های لازم برای دوره های بعدی و ارایه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره، از مزایای شرکت در این جشنواره خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد