درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:28   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7700صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 15 آذر 1392 - 14:58
سئو پی آر؛ عرصه مشتری مداری اینترنتی
حوزه روابط عمومی و سئو که تا آن زمان با هم هیچ قرابتی نداشتند، تلفیق شده و جدیدترین حوزه روابط عمومی را به نام سئو پی آر بوجود آوردند. برخی از متخصصین روابط عمومی از این حوزه به نام روابط عمومی اینترنتی نوین یاد می کنند. سئو پی آر به شما این توانایی را می دهد که بتوانید خودتان را به آسانی در دسترس مخاطبان قرار دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مباحث مرتبط با مشتری مداری، مشتری گرایی و مشتری نوازی، مهمترین موضوعات بازاریابی مدرن هستند که در کشور ما بیشتر تحت عنوان تکریم ارباب و رجوع شناخته می شوند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، فضای وب نیز به نوبه خود نیازمند توجه قرار دادن مشتری است. اما سوال اینجاست که چگونه می توان در اینترنت مشتری مداری کرد؟


در واقع ما فعالیت عمده را باید در این خصوص سازمان دهیم:
1. دسترسی سریع و آسان
2. ارائه کالا، خدمات مطلوب و اطلاعات کافی به مشتریان


تحقیقات نشان می دهد که امروزه بالغ بر 80 درصد ورودی سایت ها از طریق موتورهای جستجو صورت می گیرد و سهم 75 درصدی گوگل در این زمینه قابل توجه است. لذا توجه به سازوکارهای امتیازدهی گوگل در شرایط فعلی از اهمیت بسزایی برخوردار است. چراکه نتایج تحقیقات نشان می دهد بالغ بر 85 درصد از کاربران موتورهای جستجو در گزینه اول جستجو پاسخ سوال خود را دریافت می کنند. لذا چنانچه سایت ما در رتبه دوم یا بیشتر قرار بگیرد، امکان دیده شدنش تنها 15 درصد است.


علمی که تا مارس 2014 کمک می کرد بتوانیم به رتبه اول دسترسی پیدا کنیم، سئو (SEO) بود. این حوزه تخصصی IT، به صاحبان کسب و کار کمک می کرد با اعمال یک سری مهندسی ها در محتوا و طراحی سایت، رتبه بیشتری را در سایت های مختلف کسب کنند. اما با ورود الگوریتم پنگوئن و پاندا، تمام سایت های سئو شده تنبیه و به صفحات آخر گوگل منتقل شدند.


در این مقطع حوزه روابط عمومی و سئو که تا آن زمان با هم هیچ قرابتی نداشتند، تلفیق شده و جدیدترین حوزه روابط عمومی را به نام سئو پی آر بوجود آوردند. برخی از متخصصین روابط عمومی از این حوزه به نام روابط عمومی اینترنتی نوین یاد می کنند. سئو پی آر به شما این توانایی را می دهد که بتوانید خودتان را به آسانی در دسترس مخاطبان قرار دهید.


همچنین این حوزه علمی به کارگزاران روابط عمومی کمک می کند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز مشتریان را از طریق تحلیل آمار ورودی سایت و همچنین ارزیابی سایت های رقبا، به دست آورده و اقدامات لازم را برای تولید محتوای مورد نیاز مخاطبان انجام دهند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد