درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 مهر 1402 - 18:23   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7700صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 15 آذر 1392 - 14:58
سئو پی آر؛ عرصه مشتری مداری اینترنتی
حوزه روابط عمومی و سئو که تا آن زمان با هم هیچ قرابتی نداشتند، تلفیق شده و جدیدترین حوزه روابط عمومی را به نام سئو پی آر بوجود آوردند. برخی از متخصصین روابط عمومی از این حوزه به نام روابط عمومی اینترنتی نوین یاد می کنند. سئو پی آر به شما این توانایی را می دهد که بتوانید خودتان را به آسانی در دسترس مخاطبان قرار دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مباحث مرتبط با مشتری مداری، مشتری گرایی و مشتری نوازی، مهمترین موضوعات بازاریابی مدرن هستند که در کشور ما بیشتر تحت عنوان تکریم ارباب و رجوع شناخته می شوند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، فضای وب نیز به نوبه خود نیازمند توجه قرار دادن مشتری است. اما سوال اینجاست که چگونه می توان در اینترنت مشتری مداری کرد؟


در واقع ما فعالیت عمده را باید در این خصوص سازمان دهیم:
1. دسترسی سریع و آسان
2. ارائه کالا، خدمات مطلوب و اطلاعات کافی به مشتریان


تحقیقات نشان می دهد که امروزه بالغ بر 80 درصد ورودی سایت ها از طریق موتورهای جستجو صورت می گیرد و سهم 75 درصدی گوگل در این زمینه قابل توجه است. لذا توجه به سازوکارهای امتیازدهی گوگل در شرایط فعلی از اهمیت بسزایی برخوردار است. چراکه نتایج تحقیقات نشان می دهد بالغ بر 85 درصد از کاربران موتورهای جستجو در گزینه اول جستجو پاسخ سوال خود را دریافت می کنند. لذا چنانچه سایت ما در رتبه دوم یا بیشتر قرار بگیرد، امکان دیده شدنش تنها 15 درصد است.


علمی که تا مارس 2014 کمک می کرد بتوانیم به رتبه اول دسترسی پیدا کنیم، سئو (SEO) بود. این حوزه تخصصی IT، به صاحبان کسب و کار کمک می کرد با اعمال یک سری مهندسی ها در محتوا و طراحی سایت، رتبه بیشتری را در سایت های مختلف کسب کنند. اما با ورود الگوریتم پنگوئن و پاندا، تمام سایت های سئو شده تنبیه و به صفحات آخر گوگل منتقل شدند.


در این مقطع حوزه روابط عمومی و سئو که تا آن زمان با هم هیچ قرابتی نداشتند، تلفیق شده و جدیدترین حوزه روابط عمومی را به نام سئو پی آر بوجود آوردند. برخی از متخصصین روابط عمومی از این حوزه به نام روابط عمومی اینترنتی نوین یاد می کنند. سئو پی آر به شما این توانایی را می دهد که بتوانید خودتان را به آسانی در دسترس مخاطبان قرار دهید.


همچنین این حوزه علمی به کارگزاران روابط عمومی کمک می کند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز مشتریان را از طریق تحلیل آمار ورودی سایت و همچنین ارزیابی سایت های رقبا، به دست آورده و اقدامات لازم را برای تولید محتوای مورد نیاز مخاطبان انجام دهند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  روزنامه‌ای جدید که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  دلایل ایجاد اینفلوئنسری به عنوان یک رشته دانشگاهی


  هنر درست اندیشیدن


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  خبرنگار همراه و همکار روابط‌عمومی است


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات