درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:39   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7678صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 آذر 1392 - 23:35
نقش روابط عمومی ها درخلق حماسه سیاسی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار پاکدشت گفت: روابط عمومی ها باید به عنوان منبع اطلاع رسانی اخبار تمامی اقدامات و فعالیت های هر دستگاه را انعکاس دهند.

به گزارش شارا به نقل از پانا، فرماندار پاکدشت در دیدار با هئیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات که در فرمانداری پاکدشت برگزار گردید در سخنانی با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی گفت:روابط عمومی سخنگوی دستگاه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند که با بخشهای جامعه ارتباط برقرار می کنند و اقدامات و عملکرد دستگاه را منعکس می کنند که این نیز تاکید بزرگان و مقام معظم رهبری است که فرمودند: وظیفه داریم اقدامات و کارهای انجام شده را به مردم انعکاس دهید که این سخن از جنبه های مختلف حائز اهمیت است.


وی در ادامه به وظایف و کارکرد های مختلف روابط عمومی اشاره کرد و افزود: از مهمترین وظایف روابط عمومی ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه و افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام است و تاکید کرد: روابط عمومی ها علاوه بر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و خدمات انجام شده وظیفه تکریم ارباب رجوع، پیگیری حقوق مراجعین را برعهده دارند.


رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات با اشاره به انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی از سوی مردم آنرا مایه افتخار نظام واقدامی ارزشمند یادکرد و گفت: این حضور چشمگیر درانتخابات معالات دشمنان نظام را برهم زد وادبیات و گفتمان آن را را تغییر داد و دشمنان نظام به این نتیجه رسیدند که با زبان تهدید و فشار نمی توان با ملت ایران صحبت کرد.


فرماندار پاکدشت به نقش روابط عمومی ها درخلق حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: هریک از دستگاه ها و مسئولان در خلق این حماسه نقشی  داشته که نباید از نقش روابط عمومی غافل شد وب اید گفت که همگان زمینه وب ستر حضورگسترده و مشارکت عمومی مردم در انتخابات رافراهم آوردند.


در ادامه اعضاء هئیت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات به بیان نقطه نظرات ودیدگاه های خود پرداختند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد