درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7561صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 10 آذر 1392 - 16:46
ارتباطات درون سازمانی روابط عمومی؛ عدالت یا برابری
روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها مسئول توزیع یک سری از تسهیلات سازمانی میان کارکنان است. به عنوان مثال در برخی سازمان های دولتی هزینه هایی برای دانش آموزان تیزهوش کارمندان به آنها اعطا می کند یا برخی از سازمان ها بلیط استخر، تئاتر، سینما و ... را در اختیار روابط عمومی قرار می دهد تا به طور عادلانه میان کارکنان توزیع شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها مسئول توزیع یک سری از تسهیلات سازمانی میان کارکنان است.


به عنوان مثال در برخی سازمان های دولتی هزینه هایی برای دانش آموزان تیزهوش کارمندان به آنها اعطا می کند یا برخی از سازمان ها بلیط استخر، تئاتر، سینما و ... را در اختیار روابط عمومی قرار می دهد تا به طور عادلانه میان کارکنان توزیع شود.


در این مصاف روابط عمومی می تواند دو رویکرد داشته باشد:
1. رویکرد عدالت خواهانه
2.  رویکرد تساوی طلبانه
 
· در رویکرد اول روابط عمومی با توجه به تلاش فرزندان کارمندان آن هزینه را میان آن ها تقسیم می کند. در این مدل باید حتما از شاخص هایی مشخص برای برقراری عدالت استفاده شود و مهمتر اینکه این شاخص ها باید از ابتدای سال تحصیلی به اطلاع والدین و دانش آموزان رسانده شود.


می توانید جدول ترسیم کنید که مبلغ اعطایی به عنوان جایزه را در یک ردیف و نمره دانش آموز را در ردیف دیگر به نحوی قرار دهید که افراد بدانند با چه نمره ای، چه مقدار پول دریافت می کنند.


همچنین در این رویکرد باید در نظر داشته باشید که افرادی در شرکت شما مشغول به کار هستند که مجردند یا فرزندی ندارند. بنابراین اگر با رویکرد عدالت خواهانه بودجه را تقسیم می کنید، برای این افراد نیز شرایطی را قرار دهید. به عنوان مثال می توانید شرکت در دوره های مجازی و کسب نمره مشخصی را به عنوان شاخص قرار داده و پرداخت هزینه را منوط به کسب آن نمره کنید. در این موارد می توانید از نظر سنجی موردی نیز استفاده کنید. تماس با بخش آموزش شرکت نیز می تواند به شما کمک کند تا از اعتبار مدارک و موسسات آموزشی اطلاع یابید.


·  در رویکرد تساوی طلبانه، می خواهیم شرایطی ایجاد شود که همه افراد به طور یکسان از مزایایی که شرکت در اختیار کارکنان و فرزندان آنها قرار داده استفاده کنیم. معمولا در این شرایط شما نیاز به زیرساخت ها و یا انعقاد قراردادهایی دارید که می تواند به شما در اجرای هر چه بهتر این موارد کمک کند.


نکته مهم در هر دو رویکردی که روابط عمومی نسبت به این دو مساله اتخاذ می کند این است که شما باید سعی کنید، این مبالغ در مسائل آموزشی و فرهنگی صرف شوند. لذا نمی توانید در رویکرد تساوی طلبانه هزینه ها را به طور کارت هدیه در اختیار کارمندان قرار دهید. پس باید در پی انعقاد قرارداد با یک سری موسسات آموزشی که دوره های آنها دربرگیری زیادی داشته باشد، برآیید. دوره هایی از قبیل کلاس زبان انگلیسی یا کلاس های مختلف کامپیوتر در این زمینه اولویت بیشتری دارند.


در زمینه رشته های ورزشی هم می توان از کلاس های ژیمناستیک، یوگا برای دختران و بدنسازی، فوتبال، کاراته و تکواندو برای پسران نام برد. در رشته های هنری، خط و نقاشی برای پسران و دختران اولویت دارد.


با این کار ضمن اینکه می توانید با دریافت تخفیف کلی برای شرکت، حق انتخاب های بیشتری را به فرزندان و کارکنان شرکت برای موارد انتخابی شان بدهید، خانواده های آنها را نیز با یکدیگر آشنا کرده و همین مساله می تواند در برقراری ارتباطات صمیمانه در محیط کار شرایط بهتری را ایجاد کند.


گفتنی است رویکرد تساوی طلبانه اگر چه با حذف رقابت پویایی افراد را از بین می برد، اما در جامعه ایرانی از اقبال بیشتری برخوردار است.


مهمترین نکته ای که درخصوص این قبیل اقدامات روابط عمومی وجود دارد، اطلاع رسانی دقیق، سریع و کامل شرایط، ضوابط و نحوه دریافت تسهیلات به تمامی کارمندان است. به خصوص در رویکرد عدالت خواهانه نگذارید که کسی احساس کند تنها گروهی از این تسهیلات بهره مند شده اند. چراکه احساس تبعیض از خود تبعیض بدتر است و باعث از دست رفتن انگیزه های کارکنان برای کار در محیط تبعیض آلود می شود.
 
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
احمدیان
| 1392/9/14 - 10:15 |     0     0     |
مطلب بسیار خوبی بود.
مدتی است که محتوای شارا متفاوت شده و واقعا از مطالبتان استفاده می کنیم.
دستتان درد نکند.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد