درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7497صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 8 آذر 1392 - 08:55
در کنفرانس بین المللی، روابط عمومی ها می توانند خود را ارتقاء دهند
  

 

گرگان - ایرنا - نماینده رسمی دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ها در گلستان گفت: برگزاری سالانه کنفرانس و جشنواره روابط عمومی ها که امسال دهمین دوره آن برگزار می شود، فرصت مغتنمی است که مدیران و کارکنان روابط عمومی بتوانند داشته ها و دانسته های خود را ارتقاء ببخشند.

 

مهندس ˈسیدکمال میرشمسیˈ امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روابط عمومی ها می توانند با ارزیابی های صورت گرفته در جشنواره و نتایج حاصل از آن فارغ از هر نتیجه ای، به جایگاه خود پی برده و جهت اصلاح و برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی بکوشند.

به گفته وی، با تلاش مضاعف و استفاده از تجربیات دیگر روابط عمومی های شرکت کننده در کنفرانس و جشنواره و با خلاقیت و نوآوری می توان مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرد.

وی تصریح کرد: آشنایی و برقراری ارتباطی موثر و سازنده با روابط عمومی استان های دیگر، اساتید و فعالان و کارگزاران روابط عمومی کشور، شرکت در کارگاه های آموزشی، نمایشگاه جانبی و غیره از جمله ویژگی های برجسته کنفرانس و جشنواره روابط عمومی هاست که در 23 و 24 دی ماه و به همت موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می شود.

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان خاطر نشان کرد: از تمامی همکاران گرامی خودم به عنوان مدیران و کارکنان تلاشگر حوزه روابط عمومی سازمان ها، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان گلستان می خواهم که با حضور یکپارچه و موثر خود در این رویداد بزرگ، جایگاه ویژه ای را برای روابط عمومی های استان رقم بزنند زیرا مجموعه روابط عمومی های استان که چندی پیش جشنواره و همایش روابط عمومی های استانی را برگزار کردند، نشان دادند که شایستگی حضور در مجامع بزرگ تر و بالاتر را دارا هستند.

میرشمسی افزود: این جشنواره در دو سطح ملی و بین المللی و در بخش های ویژه، اصلی، انتشارات، فعالان روابط عمومی و جوایز روابط عمومی دیجیتال برگزار می شود که در بخش های مورد نظر بهترین پژوهش، بهترین ارتباط رسانه ای، بهترین ارتباط مردمی، ارتباط درون سازمانی، تبلیغات، بهترین کتاب و بروشور روابط عمومی، وبلاگ، وب سایت و غیره مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام به منظور شرکت در جشنواره بیستم آذر ماه در نظر گرفته شده و روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان نماینده کنفرانس و جشنواره در استان این آمادگی را دارد که در صورت نیاز با ارائه مشاوره و همکاری های لازم، شرایط حضور شایسته همکاران گرامی را در جشنواره و کنفرانس به وجود آورد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد