درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 8 خرداد 1402 - 16:15   

🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|11|: تحول فناوری روابط‌عمومی
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
  استاندار خوزستان: روابط عمومی‌ها با تکنیک‌های مقابله با دشمن آشنا باشند
  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7494صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 7 آذر 1392 - 21:38
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران: 75 درصد آژانس ها در دنیا خدمات سئو ارائه می دهند
این تحقیق که جامعه آماری آن در حوزه خدمات کسب و کار، مالی و بانکداری، تکنولوژی و ارتباطات دور، خیریه ها و سازمان های غیر اقتصادی و غیر دولتی فعالیت می کردند، نشان می دهد 72 درصد آژانس های روابط عمومی خدمات مرتبط با بهینه سازی برای موتورهای جستجو را ارائه می دهند، این در حالی است که متوسط ارائه این خدمت در 5 سال گذشته 19 درصد بوده است. این مساله نشان می دهد که حوزه سئو پی آر امروزه در سراسر دنیا سیر صعودی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اوایل ماه جاری، انجمن مشاوران روابط عمومی گزارش روابط عمومی دیجیتالسال 2013 را ارائه داد.


به گزارش شارا، نتایج این تحقیق بیانگر این است که 40 درصد سازمان ها فقط 1 تا 10 درصد از بودجه بازاریابی خود را به دیجیتال و رسانه های اجتماعی اختصاص می دهند.


این گزارش که پیمایش آن میان 136 آژانس روابط عمومی و متخصصان داخلی روابط عمومی انجام شده نشان می دهد، بیشترین هزینه شرکت ها در فضای دیجیتال به طراحی سایت اختصاص یافته و کمترین هزینه آنها برای مدیریت بحران دیجیتال بوده است.


این تحقیق که جامعه آماری آن در حوزه خدمات کسب و کار، مالی و بانکداری، تکنولوژی و ارتباطات دور، خیریه ها و سازمان های غیر اقتصادی و غیر دولتی فعالیت می کردند، نشان می دهد 72 درصد آژانس های روابط عمومی خدمات مرتبط با بهینه سازی برای موتورهای جستجو را ارائه می دهند، این در حالی است که متوسط ارائه این خدمت در 5 سال گذشته 19 درصد بوده است. این مساله نشان می دهد که حوزه سئو پی آر امروزه در سراسر دنیا سیر صعودی دارد.


نتایج این پیمایش که از میان مدیران ارتباطات و بازاریابی، سرپرستان بازاریابی و ارتباطات و روسای مطبوعات و روابط عمومی انجام شده است نشان می دهد که نزدیک به 70 درصد هزینه های آنها در فضای دیجیتال برای تولید محتوا خرج می شود.


همچنین این گزارش نشان می دهد که مشتریان اعتماد کمتری به ارزش افزوده روابط عمومی دیجیتال نسبت به روابط عمومی سنتی دارند.


منبع گزارش شارا: http://www.branded3.com/blogs/digital-pr-report-shows-72-pr-agencies-now-offer-seo/
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت


  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی


  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: از ضرورت اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مراکز حوزوی تا هم‌صدایی مراکز حوزوی در کشور


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  شکایت یک شرکت روابط‌عمومی از توییتر


  صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مترو تهران است


  همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در یزد برگزار شد


  چت جی پی تی و صنعت رسانه: تغییر بازی یا باخت؟


  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدرسه یک طرح انگیزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد