درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7472صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 7 آذر 1392 - 08:46
بازی‌های بین‌المللی پرسپولیس با تیم‌های باشگاهی مطرح جهان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ستارگان سرخ پوش ایرانی، پنجشنبه 7 آذر میزبان ستارگان میلان خواهند بود که این دیدار در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

سفر تیم ستارگان میلان به ایران برای بازی مقابل تیم پیشکسوتان پرسپولیس بهانه ای شد تا مروری داشته باشیم بر بازی‌های تیم پرسپولیس با تیم های بزرگ خارجی.


عمر حضور تیم‌های خارجی در ایران به دهه 30 بر می‌گردد و همین امر در روند مردمی شدن ورزش فوتبال کمک زیادی کرده است.


تیم پرسپولیس در طول تاریخ فوتبال خود با تیم های خارجی زیادی بازی کرده است که از مهم‌ترین آنها می توان به تیم های منچستر یونایتد، بنفیکا، چلسی، بایر مونیخ اشاره کرد اما نکته قابل توجه این است که چند روز آینده این تیم میزبان یکی دیگر از تیم های مشهور اروپایی به نام "آث میلان ایتالیا"  خواهد بود که در ادامه نگاهی به بازی های تیم پرسپولیس در مقابل  تیم های خارجی خواهیم داشت:
 

1-  پرسپولیس یک - نفتیانیک باکو 3:

این دیدار اولین بازی دوستانه پرسپولیس برابر یک حریف اروپایی بود که این مسابقه در روز 23 آذر ماه سال 1347 انجام شد و تک گل پرسپولیس را اصغر ادیبی به ثمر رساند.
 

2- پرسپولیس صفر - ترنشین چکسواکی5:

 

شاید بتوان گفت بدترین شکست پرسپولیس برابر یک تیم اروپایی، در این دیدار بود این بازی در روز 29 آذر ماه سال 1347 اتفاق افتاد در این دیدار پرسپولیس برابر تیم ترنشن با نتیجه صفر بر5 بازی را واگذار کرد.
 

3- پرسپولیس 2 - اف سی زوریخ 3:

در این دیدار پرسپولیسی ها به مصاف حریفی سوئیسی رفتند.  این بازی در سال 1349 انجام شد که همایون بهزادی و داریوش مصطفوی 2 گل سرخ پوشان را به ثمر رساندند.
 

4- پرسپولیس 1 - الید استرالیا 2:

 یکی دیگر از بازی هایی که پرسپولیس در سال 1349 انجام داد، بازی مقابل تیم امید استرالیا بود. پرسپولیس این بازی را با نتیجه 1 بر2 مغلوب حریف شد. تک گل این بازی را علی پروین به ثمر رساند.
 

5- پرسپولیس صفر -  بلفیکالسیون 4:

در 21 اسفند سال 1349 تیم پرسپولیس به مصاف تیم بنفیکای قدرتمند رفت که اوزه بیو در آن زمان ستاره و معروف ترین چهره ای بود که در این تیم حضور داشت. پرسپولیس 4 بر صفر در مقابل این تیم قدرتمند باخت. این آخرین بازی پرسپولیس در دهه 40 به شمار می رود.
 
6-  پرسپولیس 2 - هامبورگ آلمان 2:
 
بازی در مقابل هامبورگ یک بازی بزرگ بود که سرخ پوشان برگذار کردند و توانستند کار را به تساوی بکشانند. در 5 اردیبهشت سال 1350 هامبورگ با ستاره بزرگ خود به ایران آمد. این بازی نتیجه تساوی  2-2  را به همراه داشت که همایون بهزادی و صفر ایرانپاک گلزنان این دیدار بودند. هامبورگی‌ها بعد از این مسابقه خواستار جذب ابراهیم آشتیانی بودند که وی پیشنهاد آنها را قبول نکرد و به این تیم نرفت.
 
7-  پرسپولیس 1 -  آکاد میکاپرتغال 1:
 
 این بازی دوستانه در شهریور سال 1350  برگزار شد و داریوش مصطفوی یک بار دیگر در دیدار با یک تیم خارجی برای سرخ پوشان گلزنی کرد.
 
 8-  پرسپولیس 3  - بن سوسون برزیل 1:
 
تیم فوتبال بن سوسون یکی از ضعیف ترین  تیم های برزیلی بود که برای برگزاری مسابقه به ایران آمد.  پرسپولیس در این دیدار با گل‌های رضا وطنخواه (2 گل) و تک گل همایون بهزادی به پیروزی رسید.


9-  پرسپولیس 2 - کروزیرو برزیل 4:

 

تیم پرسپولیس در اولین دیدار رسمی برابر تیم قدرتمند کروزیروی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد 4 بر 2 مغلوب شد. این بازی در سال 1350 اتفاق افتاد. در روزی که توستائو ستاره کروزیرو بود، ایرانپاک و بهزادی در این بازی گلزنی کردند.


10- پرسپولیس 9 - ارتش بحرین صفر:

 

یکی دیگر از بازیهای پرسپولیس در مقابل باشگاه‌های خارجی، رویارویی با تیم ارتش بحرین بود که در سال 1350 برگزار شد. در این بازی تیم بحرینی با شکست سنگینی روبه رو شد و با دریافت 9 گل از پرسپولیس شکست خورد. گلهای  این بازی را ایرانپاک (5گل)، خوردبین (2گل)، پروین و گنجاپور هر کدام یک گل به ثمر رساندند.


11- پرسپولیس 1 -  ناسیونال اروگوئه صفر:

 

تیم ناسیونال اروگوئه در 20 فروردین سال 1350 به همراه "مانگا" گل معروف آن روزهای دنیای فوتبال به ایران آمد. تیم ناسیونال در آن سال، قهرمان جام باشگاه های جهان بود. پرسپولیس در برابر این تیم مطرح با تک گلی که ایرج سلیمانی به ثمر رساند به پیروزی رسید.


12-  پرسپولیس 1- کریستال پالاس 5:

 

تیم انگلیسی کریستال پالاس در 17 آبان سال 1351 به ایران آمد و تیم پرسپولیس را که به تازگی وارد دنیای حرفه ای شده بود با حساب 5- 1 شکست داد. مسئولان تیم انگلیسی بعد از این بازی خواهان به خدمت گرفتن علی پروین با 25 هزار پوند بودند،‌ اما پروین این پیشنهاد را رد کرد. تنها گل پرسپولیس توسط مرحوم محراب شاهرخی زده شد.


13- پرسپولیس 2 - اسپارتا پراگ 2:

 

این مسابقه در روز اول بهمن سال 1351 انجام شد. پرسپولیس در برابر تیم معروف جمهوری چکسلواکی سابقه به تساوی 2- 2 رسید. 2 گل این دیدار را همایون بهزادی و صفر ایرانپاک به ثمر رساندند.


14- پرسپولیس 1 - اسلو بودای یوگسلاوی 1:

 

این بازی در سال 1351 انجام شد که تنها گل پرسپولیس را باز هم همایون بهزادی به ثمر رساند.


15- پرسپولیس صفر -  بریستول سیتی انگلیس 1:

 

بازی پرسپولیس در مقابل بریستول سیتی در سال 1351 انجام شد. این بازی در شرایطی برگزار شد که پرسپولیس از بازی های لیگ ایران کنار رفته بود و به سفر‌های اروپایی خود می پرداخت. پرسپولیس در این بازی نتوانست هیچ گلی را وارد دروازه تیم حریف کند و با تک گلی که از آنها دریافت کرده مغلوب میدان شد.


16- پرسپولیس 1 - بولد کلوبن دانمارک 1:

 

شاید بتوان گفت سال 1351 یکی از پرکارترین سالهای تاریخ فوتبال تیم پرسپولیس باشد. پرسپولیس این بار میزبان تیمی از دانمارک بود که با تساوی 1-1 بازی به پایان رسید.
همایون بهزادی تنها گل سرخ پوشان را در این بازی به ثمر رساند.


17-  پرسپولیس 1 - گوآرانی برزیل صفر:

 

پرسپولیس در سال 1351 میزبان تیمی از برزیل شد که در این بازی با تنها گلی که علی پروین وارد دروازه تیم گوآرانی کرد توانست به پیروزی برسد.


18- پرسپولیس 1 - العربی کویت1:

 

این بار پرسپولیس در برابر یک تیم عربی قرار گرفت و نتیجه بازی به تساوی 1- 1 رسید. گل بازی را همایون بهزادی به ثمر رساند.

 

19- پرسپولیس صفر - السالمیه کویت صفر:

 

یکی دیگر از بازی هایی که در تاریخ پرسپولیس ثبت شده است، بازی در مقابل تیم السالمیه است. این بازی که در سال 1351 انجام شد بدون هیچ گلی به پایان رسید.


20- پرسپولیس 2 - القادسیه کویت 1:

 

پرسپولیس در سال 1351 یک بازی در برابر تیم القادسیه دارد که با گلزنی علی پروین که 2گل به ثمر رساند، پیروز میدان شد.


21- پرسپولیس 2 - السد قطر 2:

 

دیگر بازی که پرسپولیس در سال 1351 انجام داد بازی مقابل السد قطر بود. در این بازی پرگل ایران با نتیجه 3 بر 2 توانست حریف را شکست دهد گل های بازی را ایرانپاک (2 گل) و وطنخواه (1گل) به ثمر رساندند.


22- پرسپولیس 2 -  تاج بحرین صفر:

 

یکی دیگر از پیروزیهایی که پرسپولیس در مقابل تیم‌های خارجی توانست به دست آورد در بازی مقابل تیم تاج بحر‌ین بود. این بازی در سال 1351 انجام شد و بهزادی و ایر‌انپاک برای پرسپولیس گلز‌نی کردند.  
 

23- پرسپولیس 1 - چلسی 1:

 

این دیدار بزرگ در روز 28 اردیبهشت سال 1352 برگزار شد که در طی آن ایرج سلیمانی با زدن یک گل حریف را متوقف کرد.  
 

24- پرسپولیس 1 - سائو‌ پا‌ئولوی برزیل 1:

 

در فروردین سال 1352 تیم پرسپولیس در دیداری برابر تیم جوانان سائو‌ پائو‌ لو‌ی برزیلی مساوی کرد. همایون بهزا‌دی در این بازی برای سرخ پوشان گلز‌‌نی کرد.  
 

25-  پرسپولیس 3 - هندو‌ن انگلیس صفر:

 

تیم هند‌ون انگلیس که یک حریف نه چندان قدرتمند برای پرسپولیس بود در سال 1352 به ایران آمد و پرسپولیس توانست یک برد خوب در کانامه خود رقم بزند. همایون بهزادی، حسین کلانی و مدافع حریف زننده 3 گل این دیدار بودند.  
 

26- پرسپولیس 2 - النصر‌ عربستان 2:

 

پرسپولیس این بار به مصاف تیمی از عربستان رفت که توانست با 2 گلی که ایرانپاک‌ به ثمر رساند بازی را به تساوی بکشاند. این بازی نیز در سال 1352 انجام شد.


27- پرسپولیس 1 - رایسینگ‌ کلاب بیروت صفر:

 

در سال 1351 تیم پرسپولیس به پیروزی دیگر دست یافت در بازی مقابل تیم را‌یسینگ کلاب بیروت بود در این بازی ایر‌انپاک برای سرخ پوشان گلز‌نی کرد.  
 

28- پرسپولیس 1 - بور‌ن ماو‌س انگلیس صفر:

 

تیم بو‌رن ما‌وس در لیگ اصلی جزیره نبود و این بازی در سطح سایر دیدارهای پرسپولیس قرار نمی‌ گیرد. اما لازم به ذکر است که همایون بهزادی زننده گل برتری سر‌خپوشان بود.  
 

29- پرسپولیس 1 - استوا بخار‌ست رومانی 1:

 

بازی تیم پرسپولیس در برابر تیم استوا بخار‌ست رومانی یکی از خاطره انگیز ترین بازی ها برای قدیمی های پرسپولیس است که با گل حسین کلانی برای پرسپو‌لیسی ها بازی با تساوی به اتمام رسید. این بازی در سال 1352 انجام شد.  
 

30-پرسپولیس 2 - آبر‌وین اسکاتلند صفر:

 

تیم آبر‌دین که سابقه قهرمانی در مسابقات فوتبال جام اروپا را داشت با مر‌بگیری ا‌لکس فر‌گوسن، در روز 17 اردیبهشت سال 1353 به ایران آمد. این تیم با نتیجه 2 بر صفر در برابر پرسپولیس تن به شکست داد. علی پروین و محمود خور‌دبین گل های این مسابقه را به ثمر رساندند.  
 

31- پرسپولیس 1 - منچستر‌ یونایتد 1:

 

تیم منچستر‌ یونایتد که تیم ملی فوتبال ما را شکست داده بود، در 6 خرداد سال 1354 به ایران آمد تا در مقابل پرسپولیس بازی کند. این بازی که به نتیجه تساوی 1-1 انجامید با گل علی پروین که از روی نقطه پنا‌لتی به ثمر رساند در ورزشگاه امجد‌یه برگزار شد. این بازی هرگز از خاطره علی پروین نمی‌ رود. او در گفتگو‌هایش گفته است بعد از بازی در برابر منچستر‌ یو‌نایتد برای اولین بار دستش لرزید.
 

32- پرسپولیس 1- نفتیا‌ک باکو 2:

 

پرسپولیس در سال 1354 برای بار دوم به مصاف تیم نفتیا‌ک باکو رفت که در این بازی پرسپولیس با نتیجه 1 بر 2 در برابر این تیم شکست خورد. تنها گل بازی را برای پرسپولیس زاد مهر زد. گفتنی است همایون بهزادی باز‌یکن خوب پرسپولیس در این بازی از فوتبال خداحافظی کرد.  
 

33- پرسپولیس 4 - لیبی2:

 

تیم پرسپولیس در این بازی توانست با زدن 4 گل به پیروزی برسد.  
 

34- پرسپولیس 1 - ارتش سوریه صفر:

 

پرسپولیس بار دیگر به پیروزی می رسد و این بار در مقابل تیم ارتش سوریه است.  
 

35- پرسپولیس 1 - الجزایر صفر:

 

بازی دیگری که در سال 1360 پرسپولیس انجام داد در مقابل تیم الجزایر بود. تیم پرسپولیس با زدن یک گل حریف را مغلوب کرده و پیروز شد.


36- پرسپولیس 2 - ویث‌ مو‌ث آلمان 1:

 

از مهمترین بازی های باشگاهی پرسپولیس در دهه  60 می توان به بازی در مقابل تیم آلمانی اشاره کرد: این بازی که در سال 1356 انجام شد و با 2 گل مایلی کهن و بیانی یک پیروزی دیگر برای پرسپولیس رقم خورد.
 
37- پرسپولیس 1 - واشاش مجارستان 1:
 
دیدار پرسپولیس با واشاش مجارستان یکی از دیدارهای به یاد ماندنی بود که در سال 1368 انجام شد و با تساوی یک، یک به پایان رسید. مایلی کهن در این بازی برای پرسپولیسی ها گلزنی کرد.
 
38- پرسپولیس 1 - تیم ملی شوروی2: 
 
تیم ملی شوروی قبل از فروپاشی تیم قدرتمندی بود و توانست پرسپولیس را در یک دیدار تدارکاتی شکست دهد. ناصر محمد خانی تنها گل پرپولیس را به ثمر رساند. این بازی در سال 1369  انجام شد. 
 
39- پرسپولیس4 - نادی الشعب شارجه صفر:
 
بازی دیگری که پرسپولیس در سال 1369 انجام داد دیدار با تیم نادی الشعب شارجه بود که توانست با به ثمر رساندن 4 گل پیروز میدان باشد. پیوس (2گل) محمد خانی و محرمی هر کدام یک گل، 4گل این بازی را رقم زدند. 
 
40- پرسپولیس2 - سن پاتریک ایرلند صفر:
 
سن پاتریک یکی از تیم های خوب و مطرح آن زمان بود که در سال 1369 برای رویارویی با تیم پرسپولیس به ایران آمد، درآن بازی سراسر هجومی پرسپولیس با به ثمر رساندن 2 گل پیروز میدان شد.  گل ها را عبدی و نعیم  آبادی به ثمر رساندند. 
 
41- پرسپولیس 2 - نادی الشعب شارجه صفر:
 
 در سال 1370 پرسپولیس بار دیگر در مقابل تیم نادی الشعب قرار گرفته که باز هم به پیروزی رسید. گل های بازی را پیوس و آشوری برای پرسپولیس به ارمغان آورند. 
 
42- پرسپولیس 1 - النصر امارات صفر:
 
در سال 1370 پرسپولیس به یک پیروزی دیگر می رسد که از بازی در مقابل تیم  النصر امارات است. پیوس تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.
 
43- پرسپولیس 1 - العربی کویت صفر: 
 
در سال 1373 پرسپولیس در برابر تیم العربی کویت بازی رد که با  تنها گلی که پیوس وارد دروازه حریف کرد توانست به پیروزی برسد. 
 
44- پرسپولیس 1 - القادسیه کویت 2:
 
 پرسپولیس در سال 1373درمقابل تیم القادسیه بازی کرد و با نتیجه 1به 2 شکست خورد. باز هم پیوس تنها گلزن این دیدار بود. 
 
45- پرسپولیس 2 - تیم ملی سنگاپور صفر:
 
 پرسپولیس در سال 1374در مقابل تیم ملی سنگاپور بازی کرد و با زدن 2 گل به پیروزی رسید گل ها را  شیرمحمدی و دادش زاده به ثمر رساندند.
 
46- پرسپولیس 3 - الرفاع عربین صفر: 
 
در سال 1374 پرسپولیس به یک پیروزی می رسد که آن هم بازی در مقابل الرفاع عربی است پیوس، کرمانی مقدم و نامجومطلق برای پرسپولیس گلزنی کردند.


47 پرسپولیس 1 - الوحده عیم صفر:
 
 این بازی در سال 1374 انجام شد و با تک گل کرمانی مقدم پرسپولیس به پیروزی رسید.
 
48- پرسپولیس 2 - الشعب امارات صفر:
 
 پرسپولیس بار دیگر در سال 1374 به مصاف یک تیم عربی رفت و توانست به پیروزی برسد. کرمانی مقدم هر 2 گل این بازی را زد. 
 
49- آرمینیا بیلفلد 2 - پرسپولیس صفر: 
 
در این دیدار که در کشور آلمان برگزار شد، پرسپولیس در خانه حریف بازنده شد. حضور علی دایی و کریم باقری عامل اصلی برگزاری این دیدار بود. این دیدار دوستانه در سال 1378 برگزار شد. 
 
50- پرسپولیس صفر - فنر باغچه 2:
 
 تیم فنر باغچه قهرمان بزرگ ترکیه روز  29 مرداد 1382 به ایران آمد، در این بازی دوستانه سرخ پوشان نتوانستند نماینده ترکیه را شکست دهد.
 
49- پرسپولیس 6 - استانبول اسپور 1: 
 
یک دیدار تدارکاتی دیگر در سال 1382 پرسپولیس با یک تیم ترکیه ای داشت که توانست به پیروزی برسد. در این دیدار انتظاری (2 گل)، علی سلمانی( 2 گل)، محمد برزگر و هادی مهدوی کیا زننده گل های پرسپولیس بودند.
 
50- پرسپولیس 1 - بایرمونیخ 2:
 
در یکی بازی دوستانه در روز 23دی ماه سال 1384 پرسپولیس در برابر بایرمونیخ  قرار گرفت که با تمام ستارگانش به ایران آمده بود. بایرمونیخ با زدن 2 گل پرسپولیس را شکست داد آن روزها پرسپولیس در بدترین دوران تاریخ فوتبالش به سر می برد  چرا که در پایان  لیگ عنوان نهم جدول را به خود اختصاص داده این بازی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی به اتمام رسید و علی انصاریان از روی نقطه پنالتی به اولیورکان گل زد و در  همان روز  بود که احمد رضا عابدزاده از فوتبال خداحافظی کرد.
 
51- پرسپولیس 1 - لاتزیو4: 
 
این بازی در روز اول مرداد سال 1385 انجام شد که در آن روز جواد کاظمیان برای پرسپولیس گلزنی کرد. هر چند که لاتزیو با تیم جوانانش به ایران آمده بود، توانست با زدن 4 گل پرسپولیس را شکست دهد. 
 

52- پرسپولیس 2 - ویگان 4: 
 
 این بازی در سال 1385 برگزار شد. در این بازی که در اردوی سرخ پوشان در امارات انجام شد ، فرزاد آشوبی و محمد رضا مامانی گلزنی کردند. اما پرسپولیس با دریافت 4 گل مغلوب شد. 
 
53- پرسپولیس 3 - اسپارتاپراگ صفر:
 
پرسپولیس در تورنمنت 6 جانبه امارات شرکت کرده و با گل های مازیار زارع از نقطه پنالتی ، هادی نوروزی و ابراهیم شکوری به پیروزی رسید این بازی در سال 1389 انجام شد. 
 
54- پرسپولیس صفر - زینت سن پترزبورگ 2: 
 

پرسپولیس این بار به مصاف یکی از بهترین تیم های روسیه رفت که با 2 گل از  تیم شکست خورد.

 

گفتنی است، پرسپولیس علاوه بر این بازی های بین المللی دوستانه، با باشگاه های دیگر از قبیل: تاریم کروبی ترکیه، اشتینگ باخ اتریش، آلن آلمان، المریخی سودان، هانوفر آلمان و... بازی کرده است و این بار پنجشنبه 7 آذر قرار است به مصاف تیم ستارگان آث میلان برود.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد