درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7443صفحه نخست » چهارشنبه، 6 آذر 1392 - 08:25
مدیرکل روابط ‌عمومی استانداری تهران در گفت‌و‌گو با فارس:
استاندار تهران در انتصابات مستقل عمل می‌کند
مشاوره فرهنگی و مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران با تاکید بر اینکه استاندار تهران در انتصابات مستقل عمل می‌کند، گفت: سرپرست قرچک بر اساس ضوابط انتخاب شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ولی‌الله صدیق طی حکمی از سوی استاندار تهران به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک منصوب شد.

پس از تائید حکم مسئولیت صدیق به ‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک شائبه‌هایی در بین تاثیرگذاران این شهرستان مطرح شد که آیا این انتصاب بر اساس معیارهایی بوده‌ که استاندار تهران در مراسم معارفه فرمانداران تهران و گفت‌وگوهایشان با اصحاب رسانه مطرح کره‌ آیا انتصاب وی بر اساس توصیه جریان خاصی در شهرستان بوده و... این شائبه‌ها خبرنگار فارس را بر این وا داشت که برای شفافیت موضوع و نحوه انتصاب ولی‌الله صدیق گفت‌و‌گویی با استاندار تهران و مجموعه استانداری داشته باشد تا اذهان عمومی جامعه در این ارتباط روشن شود که در این میان علیرضا مهدوی شاهرودی،‌ مشاوره فرهنگی و مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران پاسخگو خبرنگار فارس بود.

مهدوی شاهرودی که از نزدیک در جریان روند انتصاب‌ها است گفت: استاندار تهران در ارتباط با انتصاب فرمانداران با تمام جریان‌ها تعامل دارد و با نخبگان و تاثیرگذاران شهرستان‌های همچون ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و... مشورت می‌کند اما در انتصابات مستقل عمل می‌کند.

مشاوره فرهنگی و مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران گفت: استاندار تهران در انتصاب فرمانداران از مشورت با افراد تاثیرگذار شهرستان‌های استفاده کرده، اما بر اساس آنچه که به جمع‌بندی رسیده و بر اساس معیارهایی که مدنظرش هست فرمانداران را انتخاب می‌کند.

وی انتخاب فرماندار شهرستان پاکدشت را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در حالی که نظر امام جمعه شهرستان با فرد دیگری بود، نماینده مردم پاکدشت فرد دیگری را برای مسئولیت فرمانداری این شهرستان صلاح می‌دیدند؛ اما استاندار تهران به این جمع‌بندی رسیدند فردی که افتخار آزادگی در دوران دفاع مقدس و سوابقی همچون مسئولیت فرمانداری دماوند، معاونت سیاسی ـ انتظامی استانداری همدان را در کارنامه خود دارد را به‌عنوان فرماندار شهرستان قرچک معرفی کند.

مشاوره فرهنگی و مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری تهران در پایان اذعان داشت: انتخاب صدیق برای مسئولیت فرمانداری قرچک بر اساس ضوابط بوده است.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد