درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 08:46   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان

  جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان


ادامه ادامه مطلب دو

تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!

  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!
  چرا در محیط کار استرس می‌گیریم؟
  جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان
  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران
  چرایی کاهش اعتماد به رسانه‌ها
  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی
  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد
  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7370صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 3 آذر 1392 - 20:51
8 اصل برای اثربخشی در روابط عمومی/ طراحی یک استراتژی خوب برای رسانه مهم است
سادگی هوشمندی است - دریافت پوشش خبری خوب همیشه به عنوان «جوهر خوب» در نظر گرفته شده است. این گفته در شرایط فعلی مشکوک به نظر می رسد. حتی با در اختیار داشتن مجلات بزرگ مانند نیوزویک آنلاین نیز نمی توان بسنده کرد. اما اتخاذ یک استراتژی خوب روابط عمومی برای رسانه هنوز برای سازمان های غیر انتفاعی مهم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی(سردبیر شارا)- دریافت پوشش خبری خوب همیشه به عنوان «جوهر خوب» در نظر گرفته شده است. این گفته در شرایط فعلی مشکوک به نظر می رسد. حتی با در اختیار داشتن مجلات بزرگ مانند نیوزویک آنلاین نیز نمی توان بسنده کرد. اما اتخاذ یک استراتژی خوب روابط عمومی برای رسانه هنوز برای سازمان های غیر انتفاعی مهم است.


دیوید فنتون و لیزا چن، دو مدیر اجرایی در شهر نیویورک و مستقر در فنتون، در کتاب شان با عنوان « سازمان های غیر انتفاعی 101» نوشته اند: پایه های جلب توجه کردن برای همه دلایل یکسان هستند و حتی مردم تحصیلکرده چیزهای زیادی را از اخبار آنلاین دریافت می کنند. این 8 اصل عبارتند از:


اصل اول. داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.


اصل دوم. مردم را در جایی که هستند ملاقات کنید- سپس آنها را با خود همراه کنید: قبل از اینکه از مردم بخواهید به موضوع شما بپردازند، شما باید زمینه های مشترکی با آنها پیدا کنید.


اصل سوم. خودتان را تکرار کنید: شما باید سناریوهایی طراحی کنید که داستان خود را بارها و بارها در مکان های مختلف تکرار کنید.


اصل چهارم. روابط خود را با خبرنگاران بر مبنای اعتماد پی ریزی کنید: همانطور که کریس ماتیوز در MSNBC’s در برنامه «این فرد را نمی شناسید، کسی است که می شناسید.»


اصل پنجم. مسائل را ساده بیان کنید: این به معنی زائل کردن معنا نیست- برعکس، سادگی هوشمندی است، زیرا معنی بیشتری در خصوص اهمیت دلایل تان و الهام بخش شما توسط مردم درک می شود.


اصل ششم. بهره برداری از ابزارهای پیام رسان موثر: گاهی اوقات ابزار انتقال پیام به اندازه خود پیام اهمیت دارد.


اصل هفتم. استفاده از تبلیغات برای کسب اخبار: با ترکیب مناسب از استراتژی جسورانه و پخش رسانه ای، این امکان وجود دارد همتراز با یک آگهی متوسط، پیشنهاد خرید را به میلیون ها نفر به طور رایگان و توسط رسانه ها ارائه دهید.


اصل هشتم: اجازه ندهید مخالفان کنترل گفتگو را به دست بگیرند: حریف را خم کنید و به خاطر داشته باشید که او را زمین بزنید. زیرا اگر فکر کنید، تبلیغات منفی به زودی از بین خواهد رفت، هرگز یک استراتژی خوب روابط عمومی نیست.


منبع: http://www.thenonprofittimes.com/management-tips/8-principles-of-effective-public-relations/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


  10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی


  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و بین الملل استانداری آذربایجان‌ شرقی منصوب شد


  انتخاب اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های گیلان


  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  امضای تفاهم نامه همکاری مابین انجمن روابط‌عمومی‌ و سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  اجرای به موقع مصوبات شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد به مناسبت دهه مبارک فجر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد