درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 مرداد 1401 - 18:34   

انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد

  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان تنکابن
  مدیر روابط‌عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی منصوب شد
  روابط عمومی و دیپلماسی
  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی
  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل
  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7279صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 29 آبان 1392 - 12:18
رئیس مؤسسه فتوح اندیشه:
آزادی فیس بوک مهندسی فرهنگی می‌خواهد
رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه گفت: جنگ آینده ما فیس بوک است و سربازان ما که بچه های انقلاب هستند بدون تجربه نمی توانند در جنگ آینده موفق باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام و المسلمین احمد رهدار در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های سیستان و بلوچستان در استانداری این استان با بیان مطلب بالا اظهار داشت: شخصاً معتقد هستم که شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر با همه پیام های منفی که دارد باید با رعایت جوانب اخلاقی و امنیتی آزاد شود، به دولت مردان نیز حق می دهم که آزاد کردن فیس بوک را با مهندسی فرهنگی انجام بدهند.

وی با بیان اینکه جنگ آینده جنگ رسانه و شبکه های اجتماعی است افزود: برای ما واجب است که نسبت به جنگ آینده خود را آماده کنیم.

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه با بیان اینکه باید پیشاپیش خودمان را مسلح کنیم که در این عرصه هم یاد گیریم تا چگونه در جهان از ارزش های اسلامی، انسانی و انقلاب دفاع کنیم.

او در ادامه با عنوان مولفه های قدرت ابراز داشت: پیش بینی تئوری های مختلف قدرت از جمله تسلط بر آسمان ها و دریاها و گردنه های استراتژیک و همچنین تئوری افزایش جمعیت موضوعاتی است که قدرت آینده متصور می شدند، ولی امروزه تئوری قدرت مسئله ارتباطات است.

وی خاطرنشان کرد: افکار و ذائقه های عمومی از طریق رسانه ها قابل تغییر هستند، امروزه روش هایی هستند که با تکنیک های رسانه ای تاثیر گذاری اجتماعی را بالا می برند.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  روابط عمومی و دیپلماسی


  انتشارا فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کتاب «اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی» منتشر شد


  جلسه رسمی شورای هماهنگی روابط عمومی های هیات های ورزشی استان اردبیل


  اهمیت حیاتی همکاری راستی‌آزمایان برای مبارزه با انتشار اطلاعات جعلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد