درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 10:07   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیامد دورکاری برای بعد از کرونا
  کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران: بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هرچه سریع‌تر متوقف شود
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7279صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 29 آبان 1392 - 12:18
رئیس مؤسسه فتوح اندیشه:
آزادی فیس بوک مهندسی فرهنگی می‌خواهد
رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه گفت: جنگ آینده ما فیس بوک است و سربازان ما که بچه های انقلاب هستند بدون تجربه نمی توانند در جنگ آینده موفق باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام و المسلمین احمد رهدار در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های سیستان و بلوچستان در استانداری این استان با بیان مطلب بالا اظهار داشت: شخصاً معتقد هستم که شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر با همه پیام های منفی که دارد باید با رعایت جوانب اخلاقی و امنیتی آزاد شود، به دولت مردان نیز حق می دهم که آزاد کردن فیس بوک را با مهندسی فرهنگی انجام بدهند.

وی با بیان اینکه جنگ آینده جنگ رسانه و شبکه های اجتماعی است افزود: برای ما واجب است که نسبت به جنگ آینده خود را آماده کنیم.

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه با بیان اینکه باید پیشاپیش خودمان را مسلح کنیم که در این عرصه هم یاد گیریم تا چگونه در جهان از ارزش های اسلامی، انسانی و انقلاب دفاع کنیم.

او در ادامه با عنوان مولفه های قدرت ابراز داشت: پیش بینی تئوری های مختلف قدرت از جمله تسلط بر آسمان ها و دریاها و گردنه های استراتژیک و همچنین تئوری افزایش جمعیت موضوعاتی است که قدرت آینده متصور می شدند، ولی امروزه تئوری قدرت مسئله ارتباطات است.

وی خاطرنشان کرد: افکار و ذائقه های عمومی از طریق رسانه ها قابل تغییر هستند، امروزه روش هایی هستند که با تکنیک های رسانه ای تاثیر گذاری اجتماعی را بالا می برند.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده