درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:51   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7279صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 29 آبان 1392 - 12:18
رئیس مؤسسه فتوح اندیشه:
آزادی فیس بوک مهندسی فرهنگی می‌خواهد
رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه گفت: جنگ آینده ما فیس بوک است و سربازان ما که بچه های انقلاب هستند بدون تجربه نمی توانند در جنگ آینده موفق باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام و المسلمین احمد رهدار در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های سیستان و بلوچستان در استانداری این استان با بیان مطلب بالا اظهار داشت: شخصاً معتقد هستم که شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر با همه پیام های منفی که دارد باید با رعایت جوانب اخلاقی و امنیتی آزاد شود، به دولت مردان نیز حق می دهم که آزاد کردن فیس بوک را با مهندسی فرهنگی انجام بدهند.

وی با بیان اینکه جنگ آینده جنگ رسانه و شبکه های اجتماعی است افزود: برای ما واجب است که نسبت به جنگ آینده خود را آماده کنیم.

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه با بیان اینکه باید پیشاپیش خودمان را مسلح کنیم که در این عرصه هم یاد گیریم تا چگونه در جهان از ارزش های اسلامی، انسانی و انقلاب دفاع کنیم.

او در ادامه با عنوان مولفه های قدرت ابراز داشت: پیش بینی تئوری های مختلف قدرت از جمله تسلط بر آسمان ها و دریاها و گردنه های استراتژیک و همچنین تئوری افزایش جمعیت موضوعاتی است که قدرت آینده متصور می شدند، ولی امروزه تئوری قدرت مسئله ارتباطات است.

وی خاطرنشان کرد: افکار و ذائقه های عمومی از طریق رسانه ها قابل تغییر هستند، امروزه روش هایی هستند که با تکنیک های رسانه ای تاثیر گذاری اجتماعی را بالا می برند.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود