درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:00   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7267صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 آبان 1392 - 08:38
رسانه های البرز رسانه هایی تأثیرگذار هستند
جانبه کشور به عزم مدیران استانداری برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود اظهار داشت: استان البرز دارای مردمی متدین، ایثارگر و ولایت‌مدار است و طی بیش از 3 دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره در صف نخست دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و خط ولایت حضور داشته‌اند.
  

 

 رسانه های البرز رسانه هایی تأثیرگذار هستند

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توحیدلو تصریح کرد: وجود برخی از مشکلات و کاستی‌ها هرگز زیبنده مردم متدین و ولایت‌مدار استان البرز نیست در این راستا  مدیران استانداری در  دولت تدبیر و امید تلاش ویژه‌ای برای کم کردن این نواقص داشته و در تلاش هستند تا با همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی، مشارکت و تعامل با رسانه‌ها هر چه سریعتر این مشکلات را برطرف کنند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز بر نقش سازنده رسانه ها در تحقق اهداف توسعه ای استان نیز تأکید کرد و ادامه داد: خوشبختانه  استان البرز از وجود خبرنگارانی با بصیرت، آگاه، متخصص و رسانه های تأثیرگذار بهره مند بوده و مدیران استان نیز برای اجرای برنامه های خود نیازمند همراهی و تعامل با آنها هستند.

در  ادامه این دیدار مریم ابراهیمیان سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز نیز طی سخنانی گزارشی از عملکرد این دفتر طی 8 سال اخیر ارائه داد و گفت: در این مدت با وجود سختی‌ها، موانع و کاستی‌های بسیار، خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان البرز تلاش بی‌وقفه‌ای را برای آگاه‌سازی جامعه، افزایش بصیرت شهروندان به ویژه نسل جوان و اطلاع‌رسانی از عملکرد مدیران استانی داشته است و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از اخبار و گزارش‌های این دفتر تا به امروز داشته‌اند.

این مسئول افزود: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی چند سال قبل بر ضرورت پاسخگویی مدیران تاکید فرمودند، ما معتقدیم که نقد مصلحانه و محترمانه نقش بسیار مهمی در تقویت دستگاه‌های اجرایی و مدیران خواهد داشت، چرا که اطلاع از نواقص و مشکلات مدیران را برای رفع آنها آگاه کرده و اگر اطلاعی از این مسائل نداشته باشند، به طور قطع در برنامه‌ریزی‌های خود راه را اشتباه خواهند رفت.

وی در پایان انتصاب توحیدلو به سمت مدیر کلی روابط عمومی استانداری البرز با  سابقه رسانه‌ای مطلوب را اقدامی مثبت و سازنده توصیف کرد و گفت: امیدواریم با اشرافی که از مشکلات و معضلات کار رسانه‌ای دارند، از این پس شاهد تقویت همکاری‌ها و تعاملات مدیران استانداری البرز با رسانه‌ها در این استان نوپا باشیم.

 

منبع: استانداری البرز

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد