درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7209صفحه نخست » دوشنبه، 27 آبان 1392 - 21:12
تاثیر پاسخ دهی برندها به نظرات بر طرز تفکر مصرف کنندگان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظرات مشتریان همواره برای برندها و صاحبان کسب و کار مهم است. برندهای برتر نظرات کاربران را از روش های موجود دریافت می کنند و به آن ها اهمیت می دهند و آن ها را در کسب و کار خود اعمال می کنند. در این مطلب به تاثیر اهمیت دادن به نظرات مشتریان بر رفتار آنان پرداخته می شود.


در گذشته روش های ارتباطی مشتریان با برند ها محدود به ارسال نامه و یا تماس تلفنی بود اما امروزه این روش ها بسیار متنوع شده اند و برندهای بزرگ نه تنها به استفاده از روش های گوناگون مانند استفاده از تلفن های اینترنتی ، ایمیل ، چت آنلاین ، استفاده از شبکه های اجتماعی و … برای ارتباط با مشتریان رو آورده اند بلکه بر روی کم کردن زمان پاسخ دهی کار می کنند. در این مورد در وبلاگ ۷۰۱۰ تاکنون چندین مطلب نوشته شده است که از جمله استفاده از رسانه های اجتماعی در سیستم های ارتباط با مشتری ، مطالب استفاده از فیس بوک و تویتر در ارتباط با مشتریان و همچنین توقعات مشتریان از مدت زمان پاسخ دهی را می توان نام برد.


اما در این مطلب تاثیر و واکنش مشتریان در صورت پاسخ دهی مناسب از سوی برندها مطرح می شود. بعضی برندها نظرات منفی که مشتریان ارسال می کنند را پاک می کنند و یا بی پاسخ می گذارند اما بعضی دیگر برندها برنامه جامعی به عنوان سیستم ارتباط با مشتریان خود دارند که باعث رضایت مشتریان می شود.


بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته است پاسخ های مناسب برندها به مشتریان بر روی نظر و ایده آن ها تاثیر مثبت می گذارد.


تاثیر پاسخ دهی برندها به نظرات بر طرز تفکر مصرف کنندگان

نکته ای که می توان از این مطلب و مطالب مشابه متوجه شد این است که برندها باید سعی کنند از روش های متنوع برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند و در صورتی که از روشی مانند استفاده از شبکه های اجتماعی برای این کار استفاده می کنند باید ساز و کار لازم را برای این کار داشته باشند و این طور نباشد که مثلا یک صفحه فیس بوک ایجاد و به حال خود رها شود و یا اصلا هیچ پاسخی به کاربران ناراضی داده نشود.


منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد