درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:57   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7097صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 24 آبان 1392 - 22:22
انتشار کتاب تبلیغات وصنعت گردشگری
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب تبلیغات وصنعت گردشگری تالیف اکبر فیضی توسط انتشارات رامان سخن منتشر و وارد بازار نشر شد.

این کتاب با تاکید بررسانه ها وابزاهای تبلیغاتی در دوبخش وده فصل توسط انتشارات رامان سخن منتشر شده است، 

بخش اول کتاب رویکردی علمی به تبلیغات گردشگری دارد .در این بخش نویسنده به واژه شناسی، مبانی نظری گردشگری، تبلیغات ، الگوهای تبلیغاتی ونظریه های ارتباطی و برنامه ریزی تبلیغاتی درحوزه گردشگری پرداخته است. 

نویسنده در مقدمه این کتاب آورده است، به رغم تالیفات وترجمه های متعدد در حوزه های تبلیغات وحوزه ی گردشگری آثار بسیار اندکی می توان یافت که تلفیقی از هردو حوزه را دربر داشته باشد, واین مقدمه ای شد برای نگاشتن کتابی باعنوان "تیلیغات وصنعت گردشگری ". در این اثر نگارنده سعی کرده است از منابع جدید ومطرح د رهردو حوزه کمک بگیرد.

وبه زعم نویسنده ،گاهی مبانی تئوریک والگوهای تبلیغاتی صرف به خودی خود راهگشا نیستند. و صرفا" نمی توان با الگوها ,نطریات ومبانی یک علم به توضیح پدیدها بپردازیم بلکه بایدقادرباشیم که عملا" درتغییرپدیده ها ومدیریت آن نقش داشته باشیم لذا می توان درتحقیق های میدانی وپژوهش ها ،ازاین مبانی والگوهاکمک گرفت واز نتایج پژوهش ها, پدیده ها را آسیب شناسی , وبرای آن برنامه ریزی کرد.

بخش دوم کتاب، رویکردی پژوهشی دارد و نمونه ای پژوهشی است که بر مبنای مبانی والگوهای تبلیغاتی فصل های پیشین صورت گرفته است،ودراین بخش از کتاب، نقش رسانه ها و ابزارهای ارتباطی مانند روزنامه، مجله، رادیو، تلویزیون، بروشور، بیلبورد ، اینترنت و.. را در جذب گردشگران، مورد بررسی قرار می دهد. و به صورت موردی به بررسی نقش تبلیغات در جذب گردشگران به مجموعه تاریخی تخت سلیمان و روشهای مورد استفاده و اثر بخش در جذب گردشگران می پردازد. 

مجموعه آثار باستانی تخت سلیمان واقع در 45 کیلومتری شمال شرقی شهرستان تکاب یکی از محوطه های مهم طبیعی –تاریخی ایران محسوب می شود.

این مجموعه تاریخی درسال 1382، 14 تیرماه جولای 2003 در فهرست جهانی یونسکو به عنوان چهارمین اثر ایران بعد از تخت جمشید، چغازنبیل و نقش جهان اصفهان، ثبت گردیداست.

به گفته روابط عمومی انتشارات رامان سخن ،کتاب حاضر به دلیل داشتن فصول مختلف می تواند مورد استفاده دانشجویان رشته های ارتباطات ، مدیریت رسانه ومدیران، دانشجویان ، برنامه ریزان و علاقمندان حوزه های گردشگری قرار گیرد . 

چاپ نخست کتاب تبلیغات وصنعت گردشگری را انتشارات رامان سخن با شمارگان ۱0۰۰ نسخه در 194 صفحه روا نه بازار نشر کرده است. و برای تهیه آن می توانید به انتشارات حکمت واقع در خیابان انقلاب- خ ابوریحان پلاک 94 و یا با شماره 09365956068 تماس حاصل نماید

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد