درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:48   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7054صفحه نخست » سه شنبه، 21 آبان 1392 - 09:26
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
محاسبه یارانه مطبوعات براساس قواعد منطقی،مانع اعمال سلیقه می شود
جنتی گفت: محاسبه و پرداخت یارانه هر یک از نشریات بر اساس قواعد و اصول منطقی، مانع از اعمال سلیقه شده و سبب شفافیت در عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد در این بخش خواهد شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «علی جنتی» با بیان این مطلب درباره ابهامات موجود درخصوص نحوه پرداخت یارانه مطبوعات، اظهار داشت: تجدید نظر در روش تخصیص یارانه مطبوعات ضروری بود تا یارانه های این بخش هدفمندتر و با قواعد و اصول منطقی در اختیار اهالی مطبوعات قرار گیرد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این که اختصاص یارانه مطبوعات تاکنون بر اساس مؤلفه هایی مانند تیراژ و کیفیت بوده و باب برخی اعمال سلیقه ها در آن باز بوده است اظهار داشت: برخی نشریات از مقالات، عکس و... سایت های دیگر استفاده می کردند و نشریاتی نیز خود مقاله و عکس تولید می کنند که باید در تخصیص یارانه بین نیروهای مولد و مصرف کننده تمایز قائل شد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: دستورالعمل پرداخت یارانه مطبوعات معطوف به اصلاح ، روشمند سازی نظام پرداخت و نیز شفافیت و وضوح هر چه بیشتر در نحوه تخصیص اعتبارات این بخش است که در اجرای آیین نامه نحوه پرداخت یارانه در حوزه نشر و مطبوعات، مصوب 13 آبان ماه سال 88 هیات وزیران، پس از هم اندیشی با شماری از مدیران مسوول و کارشناسان مطبوعات در قالب کارگروهی مشورتی با عنوان "اقتصاد مطبوعات" به تصویب رسید.

 

بنا بر گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خاطرنشان کرد ؛ تعیین ضمانت اجرا برای تذکرات هیات نظارت بر مطبوعات (موضوع ماده 10 قانون مطبوعات) زمینه‌ساز تقویت فرهنگ قانون‌پذیری و قانون‌مداری است و موجب می‌شود از نشریاتی که فعالیت حرفه‌ای خود را با التزام به قانون توام نموده‌اند، حمایت بیشتری صورت گیرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد : به منظور شفافیت بیشتر، از این پس مبالغ یارانه های پرداختی مطبوعات در سایت اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر پورتال معاونت مطبوعاتی قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

 

 

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد