درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 11:09   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6951صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 18 آبان 1392 - 09:59
 «مدیریت گردهمایی» کتابی برای فعالان روابط عمومی
باقریان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: همایش‌ها و سمینارهای علمی از ابزارهای ارتباطی و شیوه‌های موثر برای بیان یافته‌های جدید علمی و گسترش آن در سطح جامعه است اما بسیاری از کارگزاران روابط عمومی‌ها اطلاع درست و دقیقی از چگونگی برگزاری همایش‌ها ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه انجام دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهدی باقریان از پایان نگارش کتاب «مدیریت گردهمایی» خبر داد و گفت: این کتاب دربردارنده فنون برگزاری گردهمایی برای کارشناسان و مدیران روابط عمومی است.

باقریان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: همایش‌ها و سمینارهای علمی از ابزارهای ارتباطی و شیوه‌های موثر برای بیان یافته‌های جدید علمی و گسترش آن در سطح جامعه است اما بسیاری از کارگزاران روابط عمومی‌ها اطلاع درست و دقیقی از چگونگی برگزاری همایش‌ها ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به فصول 9‌گانه کتاب توضیح داد: در بخش‌های مختلف این اثر تلاش کرده‌ام تصویری روشن و مشخص از چگونگی برپایی یک سمینار، همایش یا نشست ارایه دهم، به عنوان مثال در بخش نخست پس از بیان تعاریف و مفاهیم، انواع کنفرانس، اهداف، ویژگی‌ها و برنامه‌های یک کنفرانس به صورت تفضیلی شرح داده شده است.

وی با بیان این‌که بخش دوم کتاب به ساختار تشکیلاتی کنفرانس‌ها اختصاص دارد، گفت: در این بخش نیز ساختار به ترتیب از شورای عالی کنفرانس، وظایف دبیر کنفرانس، کمیته علمی، کمیته اجرایی و نمونه‌های ارتباطی معرفی شده‌اند.

باقریان فصل سوم کتاب را وظایف اصلی کمیته اجرایی معرفی کرد و ادامه داد: نکاتی درباره مقررات و دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه اجرایی، برپایی کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها و پیشنهادهایی برای بهتر برگزاری همایش‌ها دیگر فصول کتاب را شامل می‌شوند.

وی با اشاره به بخش ضمائم کتاب عنوان کرد: در این بخش اطلاعات ارزشمندی برای فعالان حوزه روابط‌ عمومی آمده تا با تکیه بر آ‌ن‌ها بتوانند همایشی خوب و موثر برگزار کنند، از مباحثی که در آن‌ها بیان شده نیز می‌توان به آیین‌نامه برگزاری گردهمایی‌ها و آیین‌نامه ایجاد دفتر گردهمایی‌های علمی بین‌المللی برای پژوهش‌های بنیادی اشاره کرد.

این فعال حوزه رسانه از آموزش تهیه یک مقاله علمی به عنوان دیگر مبحث کتاب نام برد و ادامه داد:‌ این مبحث نیز در بخش ضمائم کتاب قرار دارد و در آن نکاتی درباره یک سخنرانی علمی موفق، شیوه نگارش گزارش‌های خوب و موثر، مدیریت غرفه در نمایشگاه‌های بین‌المللی و شیوه‌های بهره‌برداری از حضور در نمایشگاه‌ها آورده شده است.

باقریان با بیان این‌که انتقال دانش و یافته‌های تازه، ارایه راهبردهای جدید و مناسب در برابر مسایل و گشودن معضلات از ویژگی‌ سمینارهاست، گفت: برگزاری موفق همایش‌ها به عنوان ابزارهای ارتباطی موثر، نقش به‌سزایی در ترویج علم و دانش، همچنین تحکیم روند‌های علمی جدید در کشور می‌شود.

وی اظهار کرد: در کشورهای پیشرفته، توسعه و گسترش علوم جدید در رشته‌ها و شاخه‌های مختلف، همچنین متقاعد کردن سیاستگذاران برای استفاده از یافته‌های جدید علمی در حل مشکلات با یک سمینار آغاز می‌شود.

باقریان با بیان این‌که برگزاری سمینار و حضور در آن‌ تابع معیارهای مشخص و دقیق علمی است، گفت: در زمینه برگزاری نشست‌های علمی دو نظر متفاوت وجود دارد، گروهی از صاحبنظران معتقدند که نشست‌های علمی، نقش مثبتی در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها دارد و عده دیگری از کارشناسان نیز بر این باورند که با وجود اینترنت و شبکه‌های ارتباطی جهانی عمر سمینارها به پایان رسیده است.

به گفته این پژوهشگر حوزه رسانه، با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری نشست‌ها و سمینارها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در برگزاری آن تردید داشت.

باقریان گفت: کتاب «مدیریت گردهمایی» اکنون در چاپخانه قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود اواخر آبان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی بر ویترین کتابفروشی‌ها قرار گیرد.

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=5758

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی