درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 شهریور 1402 - 02:00   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی

  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پاشنه آشیل اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است
  شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
  اهمیت پذیرش و یادگیری از اتفاقات ناگوار زندگی/ آنچه که انکار می‌کنید، شما را شکست می‌دهد
  PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد
  روابط‌عمومی‌ ورزشی و پتانسیل حضور رونالدو در ایران
  سنگاپور آتش‌نشانان را با عینک هوش مصنوعی مسلح می‌کند
  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی
  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور
  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402
  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6925صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 17 آبان 1392 - 21:43
پنج نکته برای تبادل نظر در باب روابط عمومی اینترنتی
اگر نقدینگی محدودی دارید و نمی توانید افرادی را در آژانس روابط عمومی خود استخدام کنید، حق ندارید اجازه دهید که پتانسیل های بالقوه وبسایت شرکت تان در اینترنت بیهوده به هدر رود. اگر دقیقا بدانید که چه کاری انجام می دهید، می توانید متخصص روابط عمومی اینترنتی خودتان شوید و به طور کامل تمام قسمت های آن را شخص خودتان پوشش دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر نقدینگی محدودی دارید و نمی توانید افرادی را در آژانس روابط عمومی خود استخدام کنید، حق ندارید اجازه دهید که پتانسیل های بالقوه وبسایت شرکت تان در اینترنت بیهوده به هدر رود. اگر دقیقا بدانید که چه کاری انجام می دهید، می توانید متخصص روابط عمومی اینترنتی خودتان شوید و به طور کامل تمام قسمت های آن را شخص خودتان پوشش دهید. در این نوشتار پنج نکته برای تبادل نظر مطرح شده است که شما را در مسیر اجرای فعالیت های یک متخصص روابط عمومی آنلاین قرار می دهد:


1. در سایت های ارائه مقالات رایگان از قبیل «هارو» عضو شوید. «هارو» مخفف «کمک برای انتشار گزارش است». «هارو» راهی پیشبرنده برای روابط عمومی تا دور دست هاست. با یک سرویس خبرنامه رایگان ایمیلی می توانید به خبرنگارانی دست پیدا کنید که جویای محصولات، شرکت ها و مردم در مقالات چاپی، وبسایت ها، بلاگ ها و حتی شوهای تلویزیونی و پخش رادیویی هستند. این به مانند روابط عمومی رایگان است- چطور می توانید به آن نه بگویید؟-در این قبیل موارد هرچقدر که پیشرو باشید، موفق تر خواهید بود. ممکن است در گذشته تلاش هایی برای انتشار مطالب تان در مطبوعات کرده باشید و با واژه «نه» از طریق خبرنگاران مواجه شده باشید، اما با قرار دادن محتوا در سایت هایی از قبیل «هارو» می توانید با تلاش بیشتر، بازخورد های بسیار خوبی را دریافت کنید.


2. مدیریت رسانه های اجتماعی تان را به سادگی اعمال کنید. این ها نوعی برنامه رایگان و نرم افزارهای تحت وب هستند که می توانید به سادگی از آنها برای مدیریت رسانه های اجتماعی تان استفاده کنید و اگر می خواهید در این عرصه موفق شوید، حتما از آنها استفاده کنید. خدماتی مانند «هووت سویت» اکانت های شما در فیسبوک، تویتر و لینکداین را در یکجا یکپارچه می کند. «هووت سویت» به شما این اجازه را می دهد آمار خود را پیگیری کرده و پیام هایی را که در هدایت ترافیک به وبسایت شما اثرگذارتر هستند بشناسید و علاوه بر این اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد.


3. در جریان گفتگوی مردمی که درباره شما سخن می گویند قرار گیرید. ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی، از قبیل «هووت سویت» به شما این اجازه را می دهید که به سادگی بر کلمات کلیدی نظارت داشته باشید که این ویژگی شما را در تماس با افرادی قرار می دهد که در مورد شما صحبت می کنند یا جویای محصولات شما می باشند. آلرت گوگل را برای نام شرکت و نام خودتان و کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت تان نصب کنید. با این کار در جریان اینکه مرتبا چه مسائلی درباره شما گفته می شود قرار می گیرید (خوب و بد) و همیشه در جریان آخرین دستاوردهای حوزه کاری تان خواهید بود.


4. محتوای خوب در وبسایت خود منتشر کنید (و آنگاه آن را در سایر رسانه های اجتماعی ترویج نمایید). بخشی از یک استراتژی خوب روابط عمومی اینترنتی این است که همواره در کنار مشتریان بالقوه و موجود بماند. وبلاگی را برای سایت شرکت خود نصب کنید زیرا این یکی از بهترین راه ها برای تازه نگاه داشتن محتوای سایت تان است- به مشتریان دلیلی می دهد که برگردند و به مشتریان بالقوه کمک می کند تا شما را در اولین جایگاه پیدا کنند. مقالات جذاب منتشر کنید و نکاتی مرتبط با کسب و کارتان ارائه دهید و آنگاه آنها را در صفحات شبکه های اجتماعی خود لینک کنید (و دیگران را نیز به اشتراک گذاشتن آنها تشویق نمایید.)


5. سئوی خودتان را بشناسید. یک تحقیق کوچک در کلمات کلیدی می تواند راهی طولانی را در دستیابی شما به مشتریان بپیماید- بهترین ارباب رجوع آن است که از طریق ترافیک ارگانیک موتورهای جستجو وارد سایت شما شود. دریابید کدام کلمات کلیدی شما را در رقابت پیشتاز می کند و بر روی آنها در استراتژی محتوا و مدیریت رسانه های اجتماعی کار کنید. بعد از همه این ها هر تویت، بلاگ و لینک دریافتی ارزش سئویی خواهد داشت. چرا بهره کافی را از محتوای خود نبرید؟


مطمئنا آموزش رسیدگی به فعالیت های روابط عمومی اینترنتی در ابتدا کاری تخصصی به نظر می رسد و وقت شما را محدود می کند اما از آنجا که شما سیستمی را نصب می کنید و اندک اندک با آن بیشتر آشنا می شوید، ادامه این کار برای تان بسیار ساده و لذت بخش خواهد بود.


منبع:

http://www.contentfac.com/5-diy-internet-public-relations-tips/

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

مترجم: عادل میرشاهی- کارشناس روابط عمومی و سئو پی آر
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌: تا 10 مهر فرصت ارسال آثار باقی است


  رونالدو و دیپلماسی ورزشی


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور


  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402


  ‍ انتشار شماره ۱۶۰ «مدیریت ارتباطات»


  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور


  حامد بلخاری مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات