درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 08:19   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6871صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 آبان 1392 - 11:12
روایت تنگ‌شیر از «چیستی ارتباطات تصویری» بر قاب کتاب
کتاب «ارتباطات تصویری چیست؟» اثر جدید قربانعلی تنگ‌شیر، استاد دانشگاه و نویسنده حوزه رسانه به زودی از سوی انتشارات آهوان منتشر می‌شود.
  

روایت تنگ‌شیر از «چیستی ارتباطات تصویری» بر قاب کتاب

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس تنگ‌شیر  اظهار کرد: این کتاب، راهنمای کاملی برای فعالان حوزه ارتباطات و تبلیغات است تا با مطالعه آن درک بهتری نسبت به تصویرهای اطراف خود در حوزه‌های مختلف داشته باشند

وی ادامه داد: «چیستی ارتباطات تصویری» به عنوان یک منبع درسی برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های ارتباطات، روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی به‌شمار می‌آید

تنگ‌شیر که پیش از این تالیف کتاب «از روابط عمومی چه می‌دانیم؟» را در کارنامه فعالیت‌های خود ثبت کرده‌است، افزود: این کتاب درباره اهمیت پوستر، عکس، شناسایی لوگو، تئاتر و هنرهای هفتگانه رویکرد نوینی به مخاطبان ارایه می‌دهد و آن‌ها را به سمت بهتر دیدن و بهتر فهمیدن این آثار تشویق می‌کند

وی با بیان این‌که تاکنون منبع درسی مدون و منظمی درباره ارتباطات تصویری برای دانشجویان رشته‌های ارتباطات وجود نداشته است، گفت: هدف اصلی من برای نگارش این اثر، پاسخ به نیاز استادان و دانشجویان به یک منبع مشخص و قابل استناد در این حوزه بود که با نگاهی به آثار منتشرشده داخلی و خارجی پراکنده، نوشته شده است

تنگ‌شیر وجود تصویر در هر زمینه‌ای را ضروری دانست و یادآور شد:‌ اگر آگهی‌های تبلیغاتی، موسیقی‌ها، نقاشی‌‌ها، داستان‌ها و... تصویر نداشته باشند، مردم با آن‌ها ارتباط برقرار نمی‌کنند، به عنوان مثال اگر در یک اتوبان آگهی تبلیغاتی نصب شده باشد، زمانی مخاطب، پیام آگهی را درک می‌کند که با تصویر آن ارتباط منطقی و درستی برقرار کند، در غیر این‌صورت یک رابطه به تکامل نمی‌رسد

وی عنوان کرد: برای نگارش این اثر، از برخی جزوه‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی استفاده کرد‌ه‌ام و از منابع موثقی با موضوع‌های چگونگی درک فیلم، درک پوستر خوب و درک یک کاریکاتور نیز بهره جسته‌ام

تنگ‌شیر افزود: این اثر به مخاطب می‌آموزد برای این‌که از تصویری بهترین درک و بهره را ببرد، در ابتدا باید خود گوش بدهد. مهارتی که متاسفانه در جامعه ما به آن توجه نمی‌شود و به همین دلیل ارتباطات تصویری به خوبی شکل نمی‌گیرند

به گفته وی، این کتاب اکنون در مراحل پایانی ویراستاری قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود زمستان امسال به همت نشر آهوان بر ویترین کتابفروشی‌ها قرار گیرد

پیش از این، سه کتاب «روابط عمومی چیست؟»، «تبلیغات و روابط عمومی» و «پوستر» از سوی تُنگ‌شیر تالیف و روانه بازار نشر شده‌است.

 

 

منبع: خبرگزاری کتاب

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد