درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:42   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6774صفحه نخست » یکشنبه، 12 آبان 1392 - 16:23
بازاریابی به شیوه تایوانی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطلبی به قلم امید مرادی: یک ماه پیش واسه بازدید از خطوط تولید لوله و ورق استیل از طرف شرکت به تایوان رفتم ، اتفاقا بعد از بازدیدهای روزانه غروب برای خرید به بازار رفتم و به داخل یک کفش فروشی رفتم و تا دلتون بخواد کفشهای مختلف رو تست کردم.
  چند تا خانم فروشنده با خوش رویی تمام با من برخورد کرده و حتی بند کفشها رو باز میکردن و در تست کردنش کمکم میکردن ، منم که مردد بودم خرید کنم یا نه ( و ناسازگاری ادراکی شناختی که تو کتابهای بازاریابی نوشته شده بود بعد از خرید به درون آدم نفوذ میکنه که ای کاش اینو نمی خریدم و یا اون یکی رو میخریدم اینبار از بد حادثه قبل از خرید یقه ما رو گرفته بود این تردید رو چند برابر میکرد).
 اما اینقدر از برخورد خوب فروشنده ها لذت بردم  و اینکه بالاخره تئوریهای بازاریابی که این همه خونده بودیم و بحث رضایت مشتری و مشتری مداری رو بالاخره با چشم غیر مسلح دیدم که تصمیم به خرید گرفتم و خریدم کلی هم تخفیف گرفتم.
 اما فروشنده ها تو ایران فکر میکنم پادشاهانی هستن که منت بر سر رعیتانی چون ما گذاشته و کرکره مغازه را بالا داده و چندصباحی ما را تحمل میکنند و در دل فحشی نثارمان میکنند و میروند وچنان برخورد می کنند که گویی ثروت آنان آنقدر می باشد که این فروشگاه را از سر سیری و برای خالی نبودن عریضه و جهت سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت دایر نموده اند که با دیدن مشتری تو گویی با دشمنی روبرو گشته اند که مزاحم استراحت و گذران زمان آنان می شود.
 و بایستی بر طبق قانون حاکمان این زمان را نیز تحمل کنند که اگر دست خودشان بود بر سر در مغازه می نگاشتن “ورود خریداران اکیداَ ممنوع” …..
 در واقع فروشنده های ما به دلایل مختلفی با مشتریان برخورد مناسبی ندارند یا لا اقل از این فرصت خرید برای ایجاد ارتباط مناسب دائمی استفاده نمی کنند که به دلیل زیاده گوییها و سخن پراکنیهای بنده فکر میکنم دلایلی که به ذهن من می رسد را بایستی در نظر بعدی بیاورم :) 
 

 


   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد