درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:18   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6768صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1392 - 14:49
پذیرش مدیریت یکپارچه روابط عمومی تصمیمی راهبردی برای هر سازمان است
  

ایرنا: دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، گفت: پذیرش نظام مدیریت یکپارچه روابط عمومی تصمیمی راهبردی برای هر سازمان بوده و اجرای آن در برآورده کردن خواسته های مخاطبان ضروری است.
 
  به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مهدی باقریان افزود: اجرای نظام مدیریت یکپارچه روابط عمومی در برآورده کردن خواسته های مخاطبان و بهبود اثربخشی نظام مدیریتی ارتباطی برای افزایش رضایت مخاطبان لازم و ضروری است.
 
 وی با بیان اینکه دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تاریخ 23 و 24 دیماه سال جاری برگزار می شود، اظهار داشت:افزایش قابلیت ها و صلاحیت های حرفه ای و تخصصی واحدهای روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی در سطح عالی از جمله اهداف این کنفرانس است.
 
 دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت:این همایش با مشارکت دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی (ره)، سوره، صدا و سیما، جامعه المصطفی العالمیه و دانشگاه دارالحکمه کانادا و همچنین انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می شود.
 
 باقریان اضافه کرد: اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه روابط عمومی در این کنفرانس با موضوع روابط عمومی یکپارچه حضور خواهند داشت.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد