درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:03   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6722صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 11 آبان 1392 - 22:56
رشد توسعه نظام پیشنهادها در شرکت های پالایشی
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرارزیاب نظام پیشنهادها و طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع شرکت ملی گاز ایران گفت: توسعه نظام پیشنهادها در شرکت های پالایشی روند رو به رشدی را نشان می دهد.به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، میراحمد حسینیون در بازدید از دبیرخانه نظام پیشنهادها پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با بیان مطلب فوق افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در چند سال اخیر، ارزیابی نظام پیشنهادها شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران توسط تیم های ارزیاب متشکل از دبیران نظام پیشنهادها و طبق یک مدل ارزیابی صورت می گیرد.وی اظهارداشت: هر سال به دلیلی رقابتی که ایجاد شده و نیازی که مدیران احساس می کنند توسعه نظام پیشنهادها را بهتر از سال های گذشته می توان مشاهده کرد و این موضوع روند رو به رشدی داشته است.سرارزیاب نظام پیشنهادها شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در ارزیابی های سال گذشته خیلی از شرکت ها در بحث نظام پیشنهادها پیشتاز بوده اند تصریح کرد: ما برای موفقیت بیشتر نیازمند سیاستگذاری در ستاد شرکت ملی گاز ایران و توسعه فعالیت نظام پیشنهادها در شرکت های گاز و مجتمع های پالایشی کشور هستیم.حسینیون با اشاره به اینکه در بحث نظام پیشنهادها تا نقطه مطلوب فاصله داریم بیان کرد: در حال حاضر باید اعلام کنم که شرکت ملی گاز در سطح وزارت نفت حرف برای گفتن دارد و در این زمینه موفق بوده است.وی با اشاره به اینکه شرکت های کمی نظام پیشنهادها را به حوزه خانواده توسعه داده اند اذعان کرد: بیشتر کارکنان تمایل دارند پیشنهادها در راستای وظایف کاری سازمان متبوع خود اعلام کنند و بیش از 95 درصد پیشنهادهای دریافتی خارج از حوزه خانواده می باشد.سرارزیاب نظام پیشنهادها و طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: این ارزیابی 1000 امتیاز دارد که 550 امتیاز آن توسط ارزیاب مشخص و 450 امتیاز دیگر از سوی ستاد شرکت ملی گاز اعلام خواهد شد بنابراین هنوز وضعیت شرکت ها در بحث نظام پیشنهادها برای کسب رتبه های برتر مشخص نیست

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد