درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 مهر 1402 - 07:45   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6714صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 11 آبان 1392 - 13:31
نارضایتی از خدمات مشتری در آمریکا رو به افزایش است
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالعه جدیدی نشان داده است در یک سال گذشته بیش از نیمی از مصرف‏‌کنندگان آمریکایی از خدمات مشتری ارائه شده توسط شرکت‏‌های تجاری رضایت نداشته و عرضه‏‌کنندگان خدمات مشتری مورد نیاز خود را تغییر داده‌‏اند.
به گزارش وب‏‌سایت smartcustomerservice، مطالعه شرکت اکسنچر (Accenture) نارضایتی از خدمات مشتری ارائه شده از سوی شرکت‏‌های تجاری در آمریکا در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است. یافته‌‏های این مطالعه نشان می‌‏دهد نارضایتی از خدمات مشتری شرکت‏‌هایی که در صنایعی مثل فروش، محصولات کابلی و ماهواره‏‌ای و بانک‏‌های خصوصی فعال هستند، بیش از سایر شرکت‏‌ها است و این امر آن‌ها را در موقعیت آسیب‏‌پذیرتری قرار داده است. بیش از نیمی از مصرف‌‏کنندگانی که در این مطالعه شرکت کرده‌‏اند گفته‌‏اند در یک سال گذشته حداقل یک بار عرضه‌‏کننده این خدمات را تغییر داده‏‌اند. ۸۱ درصد نیز گفته‌‏اند اگر شرکت‏‌های عرضه کننده خدمات مشتری رویه خود را تغییر ندهند و اقدام متفاوتی انجام ندهند، شرکت دیگری را جایگزین آن خواهند کرد.
مطالعه این شرکت نشان می‌‏دهد جایگزین کردن عرضه‏‌کننده‏‌های خدمات مشتری از سوی مصرف‏‌کنندگان آمریکایی باعث می‌‏شود سالانه ۳. ۱ تریلیون درآمد بین این شرکت‏‌ها جابجا شود.
شرکت اکسنچر همچنین با انجام مطالعه‏‌ای نظر ۱۲ هزار و ۸۶۷ مصرف‏‌کننده از ۳۲ کشور جهان را درباره رویه‌‏های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری جویا شده است. از این میان حدود ۱۲۵۶ نفر از پاسخگویان ساکن آمریکا بوده‌‏اند.
یافته‏‌های این مطالعه نشان می‌‏دهد ۹۰ درصد از مصرف‌‏کنندگان آمریکایی گفته‏‌اند از اینکه مجبورند فقط به خاطر یک مشکل بار‌ها و بار‌ها با شرکت‏‌های عرضه‏‌کننده خدمات مشتری تماس بگیرند، خسته شده‌‏اند. ۹۰ درصد نیز گفته‏‌اند برای دریافت پاسخ مدت زیادی را در صف انتظار گذرانده‌‏اند. بخش زیادی از مصرف‌‌‏کنندگان همچنین نسبت به رویه‌‏های بازاریابی و فروش اعتراض کرده‌‏اند. ۸۵ درصد گفته‌‏اند از ارتباط با شرکت‏‌هایی که سازوکارهای تجاری خود را برای مشتریانشان ساده نمی‌‏کنند، خسته شده‌‏اند. ۸۴ درصد نیز گفته‌‏اند از شرکت‏‌هایی که برخلاف تعهد و قولشان عمل می‌‏کنند، خسته شده‏‌اند. ۵۸ درصد از مشتریان نیز نسبت به تغییر کانال‏‌های ارتباطی شرکت‏‌ها ابراز نارضایتی کرده‏‌اند.
بر اساس این مطالعه، امسال رضایتمندی مشتریان از شرکت‏‌های تجاری در مقایسه با سال ۲۰۱۲ در مجموع یک درصد کاهش داشته است.

همکاران سیستم

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


  عشق یعنی کاهش رنج بشر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات