درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:19   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6655صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 10 آبان 1392 - 11:22
فقط کارگزار روابط عمومی نباشید، بلکه کارگزار تغییر باشید
  

به گزارش سرویس ترجمه شارا از prnewsonline، هنوز دومین جشن تولدم را نگرفته بودند که پرزیدنت جان اف کندی، سخنرانی مراسم تحلیف خود را در 20 ژانویه 1961 ایراد کرد. و به خبطی اشاره کرد که در آزمون زمان جان سالم به در برده است: «امریکایی هایی که از من تبعیت می کنند؛ نپرسند که کشور شما چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؛ بلکه بپرسند: شما چه کاری می توانید برای کشورتان انجام دهید؟»


پرزیدنت کندی یکی از اعضای تام بروکوز بود که به «بزرگترین نسل» شهره بودند؛ نسلی که طی بزرگترین کسادی متولد شده بود و زمانی که پا به سن گذاشته بودند، فداکاری های بی نظیری برای پیروزی در جنگ جهانی انجام داده بودند.


صرف نظر از جهت گیری سیاسی شما، راهی برتر از گفته الهام بخش پرزیدنت کندی برای جهانی بهتر از آنچه در آن زندگی می کنیم در مقابله با چالش های پیش رو وجود ندارد. اینکه از خودتان بپرسید که «چه کاری می توانید برای کشورتان انجام دهید؟» به هر حال، این کار به از خود گذشتگی متخصصان روابط عمومی –به خصوص آنها که در نسل من هستند- نیاز دارند. آنها بایستی فکر کنند که خارج از کار روزانه و استفاده از مواهب و استعدادهای منحصر به فردمان در جایگاه یک متخصص روابط عمومی، چه کاری می توانند برای تغییر آن ابعادی از جهان که دوست ندارند انجام دهند.


احتمال این وجود دارد که کارفرمای شما یا مشتری تان رفتارهای مدنی شما را بستایند، مشروط بر اینکه آن رفتارها بر خلاف علایق کسب و کار سازمان شما نباشد.


در اینجا دو مثال از اینکه من چگونه از توانایی ها و تجربیاتم به عنوان یک متخصص روابط عمومی برای موفقیت در اثربخشی در سیاست های عمومی استفاده می کنم- بدون اینکه هیچ هزینه ای پرداخت کنم یا نگران این باشم که رفتارم موجب رنجش مشتریان شود.


«هرگز با افرادی که یک بشکه مرکب خریده اند، وارد جدال نشوید.»- مارک تواین
فرماندار مینه سوتا، مارک دیتون در اوایل سال 2013 طرح مالیاتی را شرح داد که شامل مالیات بر کسب و کار در شرکت های خدمات کسب و کار حرفه ای، از قبیل روابط عمومی و آژانس ها می شد. در صورت موفقیت، مینه سوتا تنها ایالتی بود که در آن از روابط عمومی ها و آژانس ها مالیات دریافت می شد و این باعث می شد که آژانس های روابط عمومی را در فضای غیر رقابتی قرار دهد.


من کمک کردم تا ائتلافی در صنعت روابط عمومی را سازمان دهم. این ائتلاف شامل رهبران منتخب، لابی گران از انجمن روابط عمومی امریکا در مینه سوتا، اد فد مینه سوتا، شهرهای فور ای اس تواین، مینه سوتا آیگا، انجمن بازاریابی متعامل مینه سوتا، انجمن ناشران مینه سوتا و انجمن روزنامه مینه سوتا. همکار طراح من یک اینفوگرافیک قابل درک ساده در باره اندازه و اهمیت اقتصاد خلاق در مینه سوتا تهیه کرد. من به عنوان سخنگو بحث را برای ائتلاف در تعداد بسیار زیادی از مقالات، سرمقاله ها، مصاحبه های رادیویی، مصاحبه های تلویزیونی، داستان های آنلاین و مقالات مجلات تجاری به راه انداختم. من همچنین ارائه کننده اصلی در چندین نشست کسب و کار برای نقد طرح مالیاتی مطرح شده بودم. یک مایکروسایت را در منزل راه اندازی کردم که در آن همه حقایق، چهره ها و دارائی های ارتباطات را برای اعضای ائتلاف منتشر می کردم. سرانجام، من پیش از کمیته کاخ مینه سوتا در مورد مالیات، گواهی دادم.


طی یک هفته از گواهی من در عمارت پارلمان ایالتی و در نتیجه بازخورد شدید سیاسی کسب و کار و پوشش خبری منفی، فرماندار دایتون طرح خودش رامبنی بر دریافت مالیات از شرکت های خدمان حرفه ای از قبیل روابط عمومی و آژانس های تبلیغاتی پس گرفت.


«اگر برای چیزی مقاوت نکنید، برای هر چیزی خواهید افتاد.»- ملکولم پنجم
در نوامبر 2012، از رای دهندگان در مینه سوتا خواسته شد که در مورد اصلاحیه قانون اساسی مینه سوتا در مورد تعریف ازدواج به این جمله که اتحاد یک زن و مرد ازدواج آنها می باشد، رای دهند. همه 30 استان که اخیرا اصلاحیه نسبتا مشابهی را شرح داده بودند موفق شدند که آزادی زوج های همجنس را محدود کنند. در حمایت از شمول گرایی و تنوع، من و تمام خانواده ام به ائتلاف متحدان ماین استون پیوستیم تا رهبری جامعه خلاق روابط عمومی، تبلیغات، دیجیتال را برای هجوم در برابر همه نابرابری ها و شکست این رای گیری خلاقانه به دست آوریم.


من پیشگام جامعه ای خلاق شدم که می گفت: «بله، به رای خیر»، کمپینی برای نگهداری مینه سوتا، تابلو بسیار بزرگی را که توسط مخاطبان مختلف امضا شده بود، آویزان کردیم. روی این تابلو بزرگ نوشته شده بود: «به اینجا خوش نیامدید!»


این شامل طرح ریزی و ایجاد یک مراسم جمع آوری کمک های مالی کامل با دعوت نامه، سخنرانان و سرگرمی برای 200 حرفه ای ارتباطات؛ خرید یک آگهی تمام صفحه در مینیاپولیس استار تریبون شماره یکشنبه قبل از انتخابات، خدمت به عنوان سخنگوی رسانه ها در چاپ و نوشتن داستان های بی شماری در صفحه های فرعی در مینیاپولیس استار تریبون را شامل می شود.


من مفتخرم از اینکه می گویم مینه سوتا اولین ایالت از 30 ایالت است که موفق به شکست اصلاحیه قانون اساسی پیشنهادی برای تعریف ازدواج شده است. این مساله باعث شد که در 1 آگست 2013 باب ازدواج همجنس گرایان در مینه سوتا باز شود.


 

نویسنده: Douglas K Spong
مترجم: عادل میرشاهی (مدرس و مشاور سئو پی آر)

منبع:

http://www.prnewsonline.com/topics/corporate-responsibility/2013/10/15/pr-insider-be-a-change-agent-not-just-a-pr-agent/?hq_e=el&hq_m=2765054&hq_l=11&hq_v=472ca672b1

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد