درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:29   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6600صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 8 آبان 1392 - 07:50
هشدار درباره تبلیغات سایت‌های فروش محصولات جنسی!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این روزها در فضای مجازی شاهد فعالیت سایت‌هایی هستیم که به راحتی و بدون هیچ فیلتری، اقدام به فروش دستگاه‌ها، داروها و کرم‌های افزایش میل جنسی آن هم با ادعای دارا بودن مجوز از سوی وزارت بهداشت می‌کنند. این در حالی است که سایت‌های معتبر و بزرگ‌تر زیر ذره‌بین کمیته فیلترینگ قرار دارند.

به گزارش ایسنا، سلامت‌نیوز در ادامه این مطلب نوشته است: «کمیته فیلترینگ که مسئولیت فیلتر کردن سایت‌های غیر مجاز و مطالب غیر معتبر را دارد و حتی وبلاگ‌ها را از لحاظ مصادیق مجرمانه بررسی می‌کند، باید با دقت و سرعت عمل بیشتری بر این سایت‌ها نظارت کند و اجازه ندهد که سلامت جمعی از مردم ایران بازیچه دست سودجویان شود.

برخی از این سایت‌ها حتی در روزنامه رسمی کشور دارای شماره ثبت شرکت هستند اما شرح فعالیت این سایت‌ها در روزنامه رسمی چیزی دیگر و فعالیت آنها در فضای مجازی از زمین تا آسمان با آنچه تعهد داده‌اند فرق می‌کند.

رشد روزافزون و قارچ‌گونه وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند از طریق فروش محصولات مرتبط با مسائل جنسی درآمدهای هنگفتی به جیب بزنند و تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد سلامت مردم است، نگرانی‌های شدیدی را به دنبال داشته است.

در تماسی که با دکتر محمدرضا صفری‌نژاد رئیس انجمن علمی ‌سلامت خانواده ایران داشتیم وی قویا فعالیت این سایت‌ها را محکوم کرد و به کاربران اینترنتی هشدار داد که هرگز فریب تبلیغات آنها را نخورند.

وی این سایت‌ها را مصداق بارز شارلاتانیسم عنوان می‌کند و می‌گوید این روش‌ها و دستگاه‌ها تنها دروغی برای فریب مردم و کلاهبرداری است.

 

منبع: کافه تبلیغات

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد