درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:26   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6567صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 7 آبان 1392 - 08:48
توئیتر پرسودترین شبکه اجتماعی شد
  

 

 

 توئیتر پرسودترین شبکه اجتماعی شد

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تحلیل‌های انجام شده توسط ادوب در راستای تعامل با شبکه‌های اجتماعی، نشان از تضعیف جایگاه فیس‌بوک در دنیا و در مقایسه با دیگر شبکه‌های اجتماعی دارد در حالیکه توئیتر همچنان از محل جذب بازدیدکننده، رشد ۲۵۸ درصدی سالانه را دارد.

شبکه‌های توئیتر و پینترست به عنوان بزرگترین شبکه‌های اجتماعی از منظر درآمدی شناخته شدند زیرا هر کدام از این شبکه‌ها افزایش درآمدهای قابل توجهی از محل هر بازدید کننده دارند.
براساس تحقیقاتی که توسط ادوب بر روی تبلیغات آنلاین صورت گرفته است، توئیتر رشد 300 درصدی سالانه را در این بخش به ثبت رسانده و از این جهت بزرگترین شبکه درآمدزا معرفی شده است.
فیس‌بوک رویه‌ای معکوس را در پیش گرفته و ارزش هر کلیلک بر روی این شبکه تا 40 درصد نیز کاهش داشته اما در مقابل نرخ کلیلک و بازدهی سرمایه‌ آن در بخش تبلیغات، به ترتیب تا 275 و 58 درصد رشد را از خود نشان می‌دهد.
اما با این حال سهم قالب شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر دست فیس‌بوک است اما از منظر بازدهی، توئیتر قوی‌ترین شرکتی است که میانگین رشد سالانه آن را می‌توان در حد 258 درصد برآورد کرد.
این تحقیقات و گزارش تحلیلی در بازه زمانی یک سال و از طریق پرسشنامه‌هایی که توسط فعالان بخش خرده‌فروشی، رسانه‌ها، بخش‌های در ارتباط با موضوعات سرگرمی و سایت‌های مسافرتی تکمیل شده، به دست آمده است.
در بخش دیگری از این گزارش نیز به جایگاه فیس‌بوک در نزد کاربران اینترنت اشاره کرده و گفته که میزان بازدید و تعاملات با این وبگاه اجتماعی سالانه با کاهش 20 درصدی مواجه است؛ اکثر کاربرانی هم که در اشتراک اطلاعات از طریق پرسشنامه شرکت کرده‌اند، تجربه دیگر شبکه‌های اجتماعی یا خروج از این محیط را دلیلی برای این کاهش ذکر کرده‌اند.

 

 منبع:تلنا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده