درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 03:46   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6502صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 5 آبان 1392 - 14:22
اظهارات توهین آمیز مداح مشهور به دولت: برید جلو ببینیم چه غلطی می کنید؟!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این سخنان که فایل صوتی آن با عنوان «سخنان داغ حاج مهدی سلحشور علیه مذاکره کنندگان با آمریکا» پخش شده، می گوید:

بیچاره، تو نمی فهمی! که آمریکا فقط و فقط سر نام علی (ع) معامله خواهد کرد نه چیز دیگه! دعوا سر نام علی است. آخه چرا اینقدر تو نفهمی؟

[حضار با دست زدن به همراه شعار: مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا]

حالا رهبر عزیزمون یک دوری داده [که] شما برید جلو ببینیم چه غلطی می کنید؟!

[دست زدن مداوم حضار]

ولی شما تردید نکنید، یک مثل بدی داره که من روم نمیشه اینجا بگم، ولی دشمن اگه تا آخر کار نیاد رضایت نمیده، تو فکر کردی که مثلا با یک ماچ راضی میشه؟

[خنده حضار]

این نیست، این اول کاره، تا آخرش میاد!

حالا مثلا یک خرده غنی سازی رو … اینا رو مثلا بیایید … دست بر می داره؟ آقا فرمودند، چرا گوش نمی کنید؟ آقا فرمودند به والله این دشمنی ها سر هسته ای نیست، از اول انقلاب این دشمنی ها بوده، تو استکبار ستیزی رو بگذار کنار، دشمنی با اسرائیل رو بگذار کنار، دفاع از مظلوم رو بگذار کنار، دفاع از حق رو بگذار کنار، هیچ کسی باهات کاری نداره. تا این هست نمی تونه باهات کنار بیاد، جمع نمیشه؛ یا به قول امام اون نباید میش باشه [احتمالا منظور مداح، گرگ بوده، نه میش]، یا تو باید از آرمانهات دست برداری دیگه. 

تو علی و بگذار کنار، باهات کسی دیگه کار نداره. به والله تا آنجایی که امیر المومنین را نگیرند دست بردار نیستند، حرف سر چیز دیگه ای نیست، حرف سر اینجاست، اونها دارند توطئه می کنند، دارند فتنه می کنند، که توی مسایل اقتصادی به مردم فشار بیارند که مردم بگویند دیگه بابا به اینجام رسید، بریم دیگه راحت بشیم دیگه! می خواهند به اینجا برسونند.

یعنی دارند دو قطبی می کنند، حواستون جمع باشه. در مقابل آقا یک جبهه باز کنند که آقا رو مجبور کنند که از اصول بیاید پایین.

این صدای شما رو امشب همه ی سایت ها می روند و همه می شنوند، بذار همه بدونند که موضع بچه هیاتی ها چیه: «مرگ بر آمریکا» …

[جواب حضار: مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، ...]

 

Iranian Public Relations News Network(shara)

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)

http://www.irancpr.ir/fa/?current=home

 منبع: ملیت

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  جایگاه روابط عمومی‌های ارزشمند در تعامل با رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی