درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 03:13   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6424صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 2 آبان 1392 - 22:27
برندها تبلیغات خود در فیس بوک را افزایش داده اند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صفحه ها در فیس بوک می توانند به دو صورت تبلیغ شوند. یکی تبلیغ مستقیم صفحه است و دیگری تبلیغ مطالب به اشتراک گذاشته شده در صفحه است. در این مطلب به بررسی آمار رو به رشد تبلیغ مطالب به اشتراک گذاشته در فیس بوک توسط برندها پرداخته می شود.
شاید در صورتی که مدیر یک صفحه در فیس بوک باشید به دکمه ای در پائین مطالب با متن Boost Post توجه کرده باشید. با کلیک بر روی این لینک باکسی باز می شود که مطابق با تصویر زیر است.
 

برندها تبلیغات خود در فیس بوک را افزایش داده اند


در قسمت زرد رنگ بالای این باکس نوشته شده که در صورت پرداخت مبلغی می توانید مطلب مورد نظر را بیشتر در معرض دید قرار دهید و مخاطبی که این مطلب را ببیند شما انتخاب می کنید. مثلا در صورت تمایل می توانید این مطلب را به طرفداران صفحه خود (آن هایی که صفحه را لایک زده اند) و دوستان آن ها نمایش دهید.
بعد از آشنایی بیشتر با این نوع تبلیغ در فیس بوک به بررسی نتایج یک بررسی که در این مورد صورت گرفته است پرداخته می شود.
بر اساس نتایج یک بررسی درصد زیادی از برندها از این روش تبلیغاتی برای افزایش تعداد مخاطبان مطالب به اشتراک گذاشته خود در فیس بوک استفاده می کنند.
 

برندها تبلیغات خود در فیس بوک را افزایش داده اند

فیس بوک به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا فرصت مناسبی نه تنها برای ارتباط افراد در نقاط مختلف دنیا فراهم می کند بلکه فرصت مناسبی برای تبلیغات برندها می باشد. اما نکته ای که به نظرم بسیار جالب است خلاقیت در زمینه درآمد زایی از این رسانه است. شاید سایت های زیادی باشند که تعداد کاربران زیادی داشته باشند اما در هنگام درآمد زایی استراتژی های مناسبی ندارند. فیس بوک بدون اینکه حتی کسی متوجه شود آیا نمایش این مطلب تبلیغ است یا خیر ، تبلیغ را انجام می دهد و در لابلای بقیه مطالب در News Feed مطلب مورد نظر را نمایش می دهد.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

http://shara.ir

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  بهترین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی در سال 2022


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی